Inlägg från: Bens wife |Visa alla inlägg
  • Bens wife

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Nu har jag varit och fotograferat mig till morgongåvan... Shit vad nervös jag var! Men det kändes bra när vi kom igång och jag tror bilderna blir riktigt bra. Jug funderar lite på om jag vågar vara lite mer avklädd (hade snygg BH och trosor hela tiden), isåfall får jag komma tillbaka... Vore kul att ha riktigt sensuella bilder med händerna som döljer brösten etc. Men jag måste smälta dagens intryck först... Inte varje dag man poserar halvnaken inför en vilt främmande människa. men ska man göra det kan man ju göra det ordentligt på en gång iofs.

• Bens wife

Nu ska vi snart på vår första privatlektion i dans... SPÄNNANDE!

Imorgon är det möte med frisör/make up tjejen... Fullt upp med bröllopsbestyren med andra ord, UNDERBART!

• Bens wife

Nu har jag varit på konsultation hos hon som ska fixa hår och smink. Jag säger bara WOW! Vilken människa. Jag bara ler, det kommer bli sååååååååååå bra!!! Hon visste precis vad jag ville ha, och tog fram helt perfekta ideer, så jag känner mig så nöjd och trygg. Detta är verkligen kul, när allt ordnar sig. Att kunna njuta och inte tänka "om..." hela tiden.

Skönt med varmt och soligt i skåne, här i sthlm är det ormväder, grått och rått... Men vad gör väl det en dag som denna???

Ska till banken nu och lägga över hälften av mina lån på m2b, ännu roligare

Var på dansprivatlektion igår förresten, har inte skrattat så mycket på länge. Hoppas nån kommer filma, för detta blir sann underhållning!! Det blir vals, tango, rumba och bugg.

• Bens wife

Johans2B: våra allergiska gäster har inte ens meddelat oss Några känner vi till ganska bra men andra har vi bara nån svag aning vad de inte tål. Vi måste nog oxå ringa runt. Trist, men inte så kul om nån får en allergisk chock precis.

Jag var på två bröllop i somras, passade på att sno lite ideer. Alltid nyttigt!

• Bens wife

Jag har absolut ingen aning heller, om jag får nån hippa eller inte. Känner mig inte så orolig heller. Dock har en av mina tärnor börjar jobba extra sjukt mycket, har lite dåligt samvete om det är för min ev hippas skull... Hoppas de inte gör nåt för dyrt isåfall...

• Bens wife

Johans2B; låter fräckt med Pumaskor!!

Idag har min m2b köpt skivor till gästerna att bränna sina foton på och skicka till oss.

Min mamma har hittat rosblad på Ikea i Kungens kurva, så kalas!!!
    Vad har JAG gjort då???

GISSA!!!...

...JOBBAT!!!

• Bens wife

Idag har jag vårkänslor!!
    Nån mer?
    Känner mig sådär löjligt härligt kär och lycklig

• Bens wife

beach: Nämen FY! Vad äckligt. Aldrig kan man vara lugn för alla idioter som går lösa.

Lena+Mattias...: Vet inte om man ska ha coursage till frack, min blivande ska också ha frack, och ska jag tro nåt så TROR jag inte man har coursage till det.

• Bens wife

WOAAAAAAAAAAAAA snart är det bara 1 månad kvar!!!

EN MÅNAD KVAR!!! iiiiiiiiiii vad härligt pirrigt.

(dagens vårskrik)

• Bens wife

Johans2B: Vad kul! Vi ska på vår andra lektion idag, har superkul när vi övar både där och hemma
    Vi har valt dessa danser: vals, tango, rumba och sist bugg, för att som du säger, få fart på dansgolvet. Ska bli sååå kul!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)