Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Vi har OSA 15 mars...
Ta´t lugnt du.
Vi har OSA 15 mars...
Ta´t lugnt du.
Skogstigern: Hur var maten då?? *nyfiken*
Och vinet?
Känns helt ok. Skulle väl önska lite mer engagemang från mina tärnor och min blivande vad gäller pysslet, får göra nästan allt själv nu. Men men, ska försöka att se det positivt.
Åh vad spännande. Jag ser fram emot att få se bilder!
Idag är det jag som går in mina nyinköpta skor, med mysbyxor!!!
Hittade bilden, åh vad läckert! Vad kul att det är ett av de häftigaste klänningar hon gjort! Du måste vara stolt!
Skogstigern: nu finns det separata majtrådar för alla datum utom vårat datum 5 maj, men vi är ju så aktiva här du och jag så vi behöver kanske inte starta en ytterligare tråd, eller vad säger du?
Idag har jag köpt grejor till vår nödkorg, nu finns där strumpbyxor, tandpetare, pads och tops. Bra början va?!
Hjääääääääälp! Nu blev jag nervös.
Håller på att boka fotografering för en secretbox variant.... ooooooooo vad läskigt. Och kul på samma gång. Tänkte ta svartvita bilder, ca 5 st och rama in dem i ramar från t.ex. Sia. Men, vågar jag????
beach: hahaha jag skulle behöva en flaska vin tror jag. Hua vad pirrigt. Men skitkul oxå.
Johans 2B: Vi ska ha spraydeo i vår korg.
beach: uscha ja, jag har faktiskt börjat sola solarium ... *skäms* Men ska bara ha svartvita foton. Som tur är!
Johans 2B: hur har ni dekorerat ljusen? Har nog missat om du beskrivit det tidigare...