Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Här är en till som säger Gomorron och Grattis. Skönt med 4a lediga dagar snart...
Här är en till som säger Gomorron och Grattis. Skönt med 4a lediga dagar snart...
Va mysigt och vilket kul sätt att få presenten på.
Kul när man kan ha djur, hos oss är det tyvärr omöjligt. Allergi hos både sambon och många vänner/släktingar. Dessutom är yngste sonen högriskbarn att bli allergisk mot djur då han haft svår födoämnesallergi tidigare... Får nöja oss med att träffa de som finns i omgivningen.
Lena + Mattias=sant,
Jag vet, men djur för mig är något jag kan gosa med...Men äldste sonen vill ha guldfiskar när han blir större. Det ska vi nog kunna fixa.
Tror inte riktigt att en ödla eller sköldpadda är något jag skulle gosa med. Inte med en fisk heller.... Jag är egentligen ingen stor djurfantast, utan det är barnen som gärna drömmer om det.
Glad Påsk på er tjejer.
Just nu så känns det som om jag har svårt att greppa vad som är kvar att fixa med.
Placeringskorten och bordsplaceringen vet jag återstår. Har ialla fall bestämt hur korten skall se ut. Skall "bara" skriva ut dem och montera ihop. Nödkorgen är inköpt men inget till. Får skriva en lista och fixa nästa vecka. Festhäftet har vi lagt ut på toastmasters. Blommor beställde jag förra helgen. Allt till dekoration är inköpt och klart. Nu kom jag på nå't: Engångskamerorna måste jag köpa!
Ha en skön påskhelg. Nu skall jag nog ut i solen en sväng.
Vickanvicky:
Gerbera? den är väl vanlig den med i å för sig. Kallor är supervackra tycker jag.
Själv har jag bestämt mig för mörkröda rosor m pärlor och lite grönt i en rund buikett.
Du kommer få en bra vana på tårtbakning....Skall du göra bröllopstårtan själv med???
Perfekt att ha en konditor i släkten....
Låter som en läcker och ovanlig bukett som går bakom ryggen. Har du några bilder så man kan kika???
Vad kul att göra smycken själv. Jag är nog en sån som gärna skulle vilja men har svårt att få tiden att räcka till.
Är det två av er tjejer som gjort secret-boxar? Tycker det är fräckt, men har inte vågat själv...
I em/kväll kommer min tärna hit med sin familj för påskmys. Tänkte jag skulle kolla om hon vill läsa lite i kyrkan. Hur skall ni göra med blommor till era tärnor? Skall de oxå ha?
Jätteläckert, och nu blir vi nog jättenyfikna på din klänning allihopa.
Nu har vi bestämt att min tärna inte skall ha några blommor. Det var hennes eget val. Hon tycker det räcker med att hålla min bukett där framme.
Vi bestämde oxå att hon skall läsa i kyrkan. Dock inte vad ännu....