Inlägg från: September mys |Visa alla inlägg
  • September mys

September 2007 Nr 3

har ingen aning om musik än, har några låtar som vi ska välja bland men det är super svårt!

ska göra inbjudningarna själv så jag har gjort den slutgiltiga versionen som vi båda är nöjda med (sambon är visserligen nöjd med alla versioner)

• September mys

klurig fråga, jag har tunna axelband på min klänning. köpte en lurvig bolero som jag ska ha på mig från kyrkan till församlingshemmet om det inte ös regnar men den känns lite klumpig att ha inne i kyrkan... måste nog också ha en sjal..

• September mys

vi ska antagligen också ha princess tårta, vad ska ni ha för färg på mazipanen?? grön
    eftersom vi har tema färg svart, lila och silver ska jag höra med konditorn om de kan göra nått häftigt av det... vad tror ni?

när ska ni andra skicka era inbjudningskort??

• September mys

inga ställningar de kommer att stå på bordet bara..

• September mys

har ingen aning om att marzipanen smakar olika beroende på färg, får väl ta med sambon på en prov smakning

• September mys

på en bröllopsmässa vi var på så hade de lakrids marzipan, men det var jag inte så förtjust i.. dock var den ju svart...

• September mys

vi sitter och funderar över gästlistan och musik till kyrkan..
    på måndag blir det porslins-ut-hyrare och fotograf träff.

• September mys

vi åker nog i våran egen bil, från kyrkan ska vi gå till församlingshemmet och hem eller till hotellet tar vi en taxi om ingen skjussar oss

• September mys

Ni som ska gå... vad ska ni ha på er för varmt? kan ju bli lite kallt at bara ha klänning en sen september kväll..

• September mys

kommer ni ha paraply med för säkerhetsskull??

Svar på tråden September 2007 Nr 3