Inlägg från: September mys |Visa alla inlägg
  • September mys

September 2007 Nr 3

det blomsterland jag har varit på så hade de en bok med bilder på deras verk de är ju florister också så de eller nån åt minstånde borde ju kunna skapa nått fint, de brukar ju ha blomster arrangemang som är coola och eleganta så nog tror jag att de kan göra en brudbukett

• September mys

Har ni valt hotell i eran stad eller en bit bort??

• September mys

jag har sen sist köpt tyg så jag kan sy mig en underkjol
    så jag har lite att pyssla med i påsk..

• September mys

vi disskuterade gästlistan igår, den eviga frågan...
    vi har ca 20 bland släkten som antagligen inte kommer, och ca 4-5 vänner med respektive som antagligen inte kommer heller för så bra relation har vi inte..
    men som sambons sa de kanske överraskar oss och kommer ändå.

• September mys

Hur det ser ut ute beror ju på vart i landet man bor, vi gifter oss som sagt sista helgen i sep och på våran ort var det väldigt lite höst färger, men det kanske blir annorlunda i år *håller tummarna*

• September mys

TigerLinn en liten fråga varför har ni satt osa i juli?? *nyfiken* eftersom vi ännu inte bestämt oss helt

• September mys

först så sa vi att vi skulle ha osa 1 månad innan bröllopet men nu lutar det mot minst 6 veckor innan, man får ju ha i åtanke att folk glömmer eller blir försenade..

• September mys

ok tigerLinn jag fattar, själv gifter jag mig i slutet på september så först lät det jätte tidigt, men nu när du skrev att det var 8 v innan så var det inte så tokigt

• September mys

Tossi vad är det för mossbollar, hur har du gjort dom/vart finns dom?

• September mys

Tossi, det var nog jag som sa att de fanns på blomsterlandet tyckte att det var för dyrt för vi måste ha så många. tänkte om det fanns nån annanstans, men skogen är ju ett bra alternativ

Svar på tråden September 2007 Nr 3