Inlägg från: September mys |Visa alla inlägg
  • September mys

September 2007 Nr 3

Aussiegirl vart har du sett det gammeldagsa-paraplyet? *vill också ha*

inbjudnings korten ska skickas första veckorna juni.. osa 29/8.

idag har vi varit och bokat porslin, konsulterat fotografen och köpt papper till inbjudningskorten så nu ska jag köra igång med dom

• September mys

Vi är nog ute efter ett "riktigt" paraply som håller mot regn, det får gärna vara svart, eller silver men det är nog svårare att hitta

• September mys

Jag är så frusen av mig så jag måste nog ha nått att ha över axlarna i kyrkan också... men man vill ju inte dölja klänningen *svårt* ute kommer jag nog att ha en luddig bolero eller en jacka.

• September mys

TigerLinn -läckert! har en sjal som min mormor har stickat, ska ha ett halsband från farmor så det vore kanske en kul grej

• September mys

ok Aussiegirl vi kan ju hålla ögon öppna åt varandra

nu sitter jag med de först inbjudningskorten, viker, skär och klipper.. fasen va kul!

• September mys

stickat kan ju vara jätte fint, men det beror väl på stil i övrigt.

• September mys

vi gifter oss den 29 september och ska skicka inbjudningarna i början av juni

• September mys

Aussiegirl :
    mycket är klart redan har planerat i flera år medans annat inte går att planera utan måste väntas med... tex så kommer svågern hem från nogre i maj och ska prata meny med oss.
    vi har kvar :
    serveringspersonal, måste få tag i några
    solist till kyrkan
    val av in och ut gångs musik
    blommor, antingen röda rosor eller lila blommor har inte hittat några bra än...
    hur vi ska ta oss till kyrkan och hem efter festen
    vart vi ska sova på natten

hur går det för er?

• September mys

jag har börjat klippa och klistra med inbjudningarna men sen tog limmet slut så jag tappade farten
    sambon jobbar brevid en florist så han kom hem idag full av ideér *jippie*

idag har vi varit på måns möller vs özz så vi kommer ha träningsverk i skratt musklerna i morgon det vill jag lova

• September mys

välkommen majsanna, hur långt har ni kommit i era planeringar då?

Svar på tråden September 2007 Nr 3