Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
Jag har också haft en bra helg. Dock fullt upp... Hittat såå mycket roligt på ikea! Bla små hjärtformade askar som jag ska ha till weddingfavours - guud vad mycket jobb jag sparade nu.
Nu är inbjudningarna klara. Men herregud vilket pill jag utsatt mig för! På varje inbjudningskort så var det, förutom det som skrivaren fixade: På framsidan klistrat en liten lapp med papper som det står "welcome to our wedding" på. Längre ner på kortet skulle jag sätta ihop två "guldringar" med guldtråd. Det var minsann lättare sagt än gjort. Sedan skulle det klippas en fin kant runt hela kortet och så satte jag på ett vackert klistermärke inuti, bredvid texten. Men tack och lov så blev det faktiskt riktigt bra! Precis som jag hade tänkt mig! Skööönt!!
I övrigt så har jag gjort iordning en cd-skiva samt skrivit ut texterna till det som min syster ska sjunga solo. Det har jag lagt i ett kuvert och ska skicka till henne samma dag som inbjudningarna skickas ut. Så får hon lite tid på sig att öva...
Annars har jag inte gjort så mycket. Filat lite mer på vigselprogrammet och fått festprogrammet helt färdigt. Eftersom vi ingenstans nämner gästerna så kommer jag nog skriva ut det också snart, så är det liksom klart. Vigselprogrammet kan jag inte göra så mycket mer med eftersom jag vill prata med prästen först. Vill höra om det är bra, i vilket ordning han vill ha saker och ting och så. Tycker han borde ha hört av sig vid det här laget... Kanske bara jag som är nojjig... Just det, en sak till har jag gjort, i fredags skickade jag iväg hindersprövningen och blanketten för byte av efternamn, till skatteverket. Skönt att det är klart också Här händer det grejer...