Inlägg från: jeli81 |Visa alla inlägg
  • jeli81

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

BlivandeOhlsson:

Ja man kanske skulle ha gjort det, fast å andra sidan är jag lite av kontrollfreak så jag vill veta hur det sur ut och ha koll på det :D Kan ju lätt bli tt det blir en överraskning annars :D

• jeli81

Haha, förstår precis hur du menar!! :D Ska åka ut till stugan nu så då kanske man kan fila lite på programmet, där finns inget internet som distraherar en också :) Jag känner att jag inte kan lägga på mer ansvar på vår tärna som också ska vara toastmadam. Men det ska nog gå bra, har fått bra uppslag idag så nu vet jag på ett ungefär, så får jag se om karln är med på noterna också :D Ha en fortsatt trevlig helg med mycket planerande brudar!! Kram

• jeli81

Hallå på er alla tjejjor!! :)

Har haft en toppen lugn och skön helg ute i stugan! Har gjort vår livslinje nu idag och det blev jättebra!! Sen får vi se hur det blir med det andra i programmet men det känns som att det inte är lika panik artat längre nu ialla fall :D

Kram på er

• jeli81

Snart fru G, ja det var lite pillgöra att göra men när jag kom på hur jag skulle göra så gick det bra faktiskt! Jag kan skicka över den om du vill se hur jag har gjort? Om du är uppe på msn samtidigt som mig.

Midsummer, bra att du påminner om hindersprövningen, måste fixa det jag också.. :D

Kram

• jeli81

Snart fru G, ja det var ett jättefint namn, och ovanligt! Hade det varit jag, had ejag valt det ;)

Ja men jag kan skicka över det, och är det någon annan som vill se så hojta till!!

Ha en jättehärlig påsk nu alla brudar!!

• jeli81

Hej tjejer!! Jag måste vara riktigt dum, men jag hittar inte vart jag ska skicka hindersprövningen? Snälla hjälp mig :)

• jeli81

Jag hittade adressen till slut, jag har så ruskigt dåligt tålamod och var hungrig som tusan.. Men nu ska det postas imorrn innan vi åker ut till päronen i stugan för påskmiddag! Hur går bröllopsplanerna?

• jeli81

Vi har bokat bröllopsresan idag!!! Tjooohooo!! :D Vi åker till Platanias i Grekland den 24 juni med fritidsresor. Någon mer som ska åt det hållet? :D

Nu är vi så glada båda två!! Hoppas ni får en bra påskhelg!!

Kram

• jeli81

Hmm midsummer, det lät jättekonstigt, kan du inte fråga om Snart fru G kan skicka över den? kanske fungerar bättre då?

Ja vi har sån tur att mina blivande svärisar betalar vår bröllopsresa :D Vilket vi är jätteglada och tacksamma för!

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2