Halloj brudar!!
Vad härligt med möhippan blivandeOhlsson!!
Här är vårat festhäfte
Framsida bild på oss och text
Tack till
vår livskarta
citat av barn samt en kort sång
sång
sång
sång
detta visste du kanske inte om brudparet
Fakta om bruden
Fakta om brudgummen
bilder från bebis och studenten
sång
barns tankar
dikt
kvällens ordningsregler
sång
så här tar ni er lättast hem
Vi har inte skrivit ut det än, utan min pappa ska hjälpa till med det, gratis :) Istället för att vi slösar oändligt mycket bläck här hemma ;) och det är ju en 70 st som ska skrivas ut plus vigselprogrammet också en 70 st.
Kom på en sak, hur fungerar det med körkortet, får man köra med det innan man får det nya bara man har bevis med sig att man är gift? Vi åker ju utomlands 2 dagar efter bröllopet och jag funderar på om jag ska fixa det innan med kort och så eller om jag kan vänta tills vi kommer hem..
Mycket att fundera på nu. Idag har jag letat fram mitt pass ialla fall. Ska ner på stan en sväng i veckan och försöka hitta underkläder, började förra veckan i en affär men insåg att jag inte hade ork eller lust alls för att prova så då struntade jag i det. Jag är ju också en av dom med alldeles för stor byst :( Jag hade tänkt ha korsett men nu när jag är gravid vill jag inte "trycka" ihop allt. Så då får det bli en "vanlig" bh med snygg trosa till.
I slutet på denna vecka ska jag kolla igenom allt som är kvar, för då är skolan äntligen slut!!
Kram på er tjejer, om ni orkat läsa ända hit :D