Jennydaniel. Välkommen skulle jag ju skriva också! :)
Frideli: Det ordnade sig ändå, han ringde igår kväll och så pratade vi, han sa att han tackat ja när jag ringde och frågat honom redan innan vi skickade ut inbjudningarna.. Grejen var att han fick inbjudan där det stod att han skulle svara till min mamma och i fredags skickade jag ett "påminnelse" sms till de som inte svarat, varav han var en av dom. Och där stod också att man skulle svara till min mamma, men han verkade inte fatta eller så ville han inte ringa till mamma :) Det är löst ialla fall så det är skönt!!
Fick höra om en annan belant när jag pratade med honom också. Förut var vi ett relativt stort gäng som umgicks och hade jätteroligt! Men nu umgås jag i stort sett bara med han fotografen och ett annat par och då har vi bara bjudit dom. Då en tredje han tyckte han hade blivit bortglömd osv, men vadå vi umgås ju aldrig förutom när vi träffas genom de andra jag umgås med och vi pratar aldrig i telefon.. Människor är lustiga!! :D Men det gör faktiskt inte nåt för mig, för en gångs skulle bryr jag mig inte om vad andra tycker!! :D
Nu ska jag iväg till skolan där jag har min praktik!!
ha en härlig dag, trots att det regnar!
Kram