Augusti 2008
Någon mer som ska gifta sig då?? Vore kul att byta ideér och tankar..
Någon mer som ska gifta sig då?? Vore kul att byta ideér och tankar..
Min syster ska vara min brudtärna och han betalar sin klänning själv. Däremot så betalar jag hennes make-up.
Min klänning ser ut så här:
www.houseofbrides.com/product.php&cat=666&page=4
Hehe...min syster är en hona faktiskt. Så HON betalar den själv!
Bor i Linköping men ska gifta mig i Växjö..
blomsterbiet: Klänningen var jätte vacker!
Wow, vilken klänning! :) Jätte fin verkligen.
Har du fått hem den än?
Jag funderar också på att ha en riktigt stor prinsessklänning. Lika bra att passa på att vara fin! Sen har jag en tanke om att byta om till en sjöjungfrumodell till middagen, kan vara kul att överraska gästerna + praktiskt när man ska sitta och dansa. :)
åhh, tack vad snällt sagt!
Två klänningar vore coolt, men jag får nog nöja mig med två par skor ;)
Hur gamla är ni?
Hur länge har ni och er 2b varit tillsammans?
osv..
Klänningen får jag inte hem förrän i slutet på maj. Beställt från USA. Tråkigt att vänta.
Jag är 26 år och har varit tillsammans med sambon i 7 år. Har en flicka på 2 år.
Ska bli 24 i år och har varit tillsammans med min kille i 8 år, bott i ihop i 3 år.
Vi pluggar båda nu men blir färdig till sommaren och planerar då att flytta söderut till Helsingborg, sen bara ta det lugnt och jobba ett år (och givetvis planera bröllopet parallellt). Ska bli underbart att få börja jobba och få nytta av allt jag läst + att slippa tänka på tentor och uppsatser!
Vi ska gifta oss i Stockholm (Järfälla) och vi har bokat lokal och kyrka än så länge. Jag har börjat titta efter klänning men det är ju inte det lättaste