• Coornet

Augusti 2008

Någon mer som ska gifta sig då?? Vore kul att byta ideér och tankar..

• Svar på tråden Augusti 2008
  • ringsökaren

Hej, ska också gifta mig i augusti, såg dock inte att det stod 2008, jag ska gifta mig i år.

Läste dock igenom tråden och ser att flera av er redan har kommit längre än vad vi har gjort!

Tänkte bara tipsa om att ni gör rätt som är tidiga med klänningsköp. Det kan ta 4 månader efter beställning. Skönt att kunna fundera och prova ett tag.

• blomsterbiet

hahahaha...tack för påpekandet ringsökaren. Jag ska inte heller gifta mig 2008 utan 2007. Tänkte inte att det var fel årtal eftersom jag inte hade en aning om att folk planerade så långt i förväg.

Drar mig ur denna tråden nu och önskar alla lycka till med bröllopsplanerna.

• AndersSofie

Ja jag ska gifta mig den 2 augusti 2008. kanske lite tidigt att börja planera men jag vill vara ute i god tid, inget fel med det. Beställde faktiskt klänning igår!!!

• ringsökaren

AndersSofie- Ja, skönt att vara ute i god tid. Vad blev det för klänning? *nyfiken*

• Coornet

Vi gifter oss 9 aug 2008. Ja jag är i farten i tid. Bokade faktiskt kyrkan i dag (känns stort) och bokade tid för att få titta på den ev festlokalen. Ska kolla på den i påskhelgen.

• Rosenhaga

Är det någon som har bokat festlokalen ännu?

• 1111

Hej!

Vi ska gifta oss den 9 augusti 2008

Kyrka , lokal och band är bokat!!

• Blivande fru - 2008

Jag och min m2b gifter oss den 2:a augusi 2008!
    Vi har bokat lokal, bara för att vara säkra på att få den på "vårt" datum.
    Kyrkan däremot får vi inte boka förrän 11 månader i förväg... Bara lite mer än 6 månader kvar

• 1111

Jag tycker det är skönt att vi är ute i god tid. Man kommer ju ändå att stressa så det är lika bra att boka det väsentliga!

• Blivande fru - 2008

Jag känner likadant!
    Min tanke var att efter vi lyckats boka kyrkan och tidpunkten för den aktuella dagen är fastslagen, så ska vi påbörja inbjudningskorten. Bara för att man ska kunna fokusera på allt annat som kommer tillkomma längre fram! Jag måste bara komma på ett bra sätt att lägga fram detta för min sambo

Svar på tråden Augusti 2008