• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Näeehääe.. ajdå.. men Omsan - du får väl göra som jag som hamnade i kohagen! Ta en taxi och uppge adressen "zuHauseZozo"

*längtar efter sällis... det är ensamt här*

• Oms

jaha - jo ja framåt kom jag, e nu i Lux i en ngn park som heter "Park municipal" e det långt därifrån - måste gå..har inga pengar och mattdj-eln kastade av mig här!

• Zozo

Omsan.. vänta pa mig! jobbet är precis vid parken, sa hämtar jag upp dig om en 20 minuter!

• viktualia

Omsan - Zozo meddelar lite hemligt att hon fastnat på jobbet men att vi får gå ner i vinkällaren så länge... fast jag bantar ju och du är på smällen.. så *hmmm* cola light kunde hon bjuda på - hon kommer om en halvtimme sa hon!

• Oms

ok då åker jag till rue de las Zozo elelr vart skulle jag nu då? - har ngn sett Pela eller muffins?

abientot!

• Zozo

Jaha nu fick jag veta att de fortfarande är hemma vara vänner.. sa det var fel pa känslan att de skulle komma Jaja det blir ju mer champagne över till oss da!

• Zozo

Nu springer jag girlsen. Jag vifter med en röd flagga sa det är bara att följa efter.. Mot champagneskogen!

• Oms

Jag missade dig zozo - blev förhörd av en plice som undrade varför jag satt i den här parken - helt mörbultad och iklädd för små kläder...jaja, jag komemr snart

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4