• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Ms K

Haoudi ho!

jag är ochså yr i huvet, och har inte fått en gnutta av det jag borde gjort idag... men av helt andra anledningar

Moi är riktigt bakis! hehehe
    Institutionsfest igår, och jädrar vad servitörerna var ivriga på att fylla på glasen Tappade räkningen, och det gjorde nog många andra med hihi

Mycket tomt i korridorerna här idag

• Ms K

Tur att det finns räddning - sitter med en underbart läskande pepsi max i handen. För övrigt min käres favoritmantra:

"as long as there is coke, there is hope"

• viktualia

Fniss fniss

Jag var på disputationsfest i fredags.. alltid spännande att se ett stort gäng onyktra akademiker.... *skakar på huvudet*

Skrååååålar: "för det var i vår ungdoms fagraste vår, vi drack varandra till och vi sa de gutåååååååååååååååååååååår"

Själv har jag bara för mycket att göra... gurgel!

• Zozo

Va bra! Da e det bara att ta helikoptern o komma ju! Da far sugrör till drinken sa behöver du inte ens höja armen!!

Ah, mina gulliga kollegor kommer ALLIHOPA fast de har sa langt att köra..

Sen fundrar jag.. vet absoolut inte VARFÖR och jag har säkert fel.. men jag har fatt för mig att vara vänner fran Orleans är pa väg för att överraska oss.. HAHA.. och det bygger jag pa absolut ingenting, bara en känsla... Naja, det är kanske bara för att jag sa gärna skulle vilja att de kom. De sitter säkert lugnt i sin trädgard hemma..

• Makens Pela

Vad häftigt om dom kom va!

Sugrör i drinken låter som helt underbart just nu!

• Zozo

Haha.. ja gissa vem som skulle trilla av stolen OM de verkligen kom. Men jag kan verkligen fa för mig sana saker ibland och efter ett tag är jag tom övertygad om att det ÄR sa.. sa blir man jättebesviken när man inser att man bara hittat pa. Tsss..

• Zozo

Ah, jag skulle gärna ta en drink NU.. Ja, jag gar och hämtar champagnen i kylen här pa jobb.. *traskar* "Popp!" "pcchhhht" Skal pa er tjejer!

• viktualia

jaaaa hit med helikoptern... åsså stannar jag över helgen.. och säger till chefen och beställarna på mötet på måndag - näee ni kan inte få nån rapport... jag blev kidnappad till att åka till Lux och dricka skumpa!! helt perfa!!!

• Oms

häll up till mig med *sträcker fram glaset* ser gott ut Zoz, det här blir nog en bra ikväll!

Vilken tid går helikoptern? hinner man hem o byta kläder? *försöker frenetiskt komma på om jag i öht äger några kläder alls?*

• Zozo

nä omsan "trlllldrlll" *häller upp*, ta nu det här kylda glaset och sa far du lana nat av mig. Nat ska vi väl kunna hitta som inte är för langt eller stort!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4