• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

Zozo
    Det är ok! Sicken rockmormor du har. Tänk om min vore en sån. :(

• Bröllopstokiig

coooolt med mail från mormor - Zozo!!

Min morfar skaffade sig hemsida på gamla dagar, han fick lite hjälp förstås men coolt var det. Nu lever han inte längre så hemsidan är borta - men maila med morfar var häftigt värre!!!

Han skrev dessutom sina memoarer på datorn och den boken har precis tryckts - så här 3 år efter att han dött....

• viktualia

Muffins - oj! är det bara 2 dagar kvar! coolt! jag vill också ut och resa!!

Zozo - som sagt så bangar jag din fest.. känns hemskt trist! mer inflyttningsfest till Vickan!!

• MuffinsTönt

Gjorde bort mig totalt i tvättstugan nyss. Jag kom ner 20 min tidigare än bokad tid. Såg att det mina maskiner var lediga. Så jag slänge in kläderna. När jag kom ner senare stod det en norsk tant som var *hrm* mindre glad. "Det är mina maksiner!" :o Men... Så vi gick till bokningstavlan och kollade. tydligen så hade jag bokat rum A och hon rum B. Jag hade visst blandat ihop dem. :?:D:D

Hon såg sådär chic och rik ut. Som om hon tvättar var 3e månad bara för att hon är här över sommarn typ.

• Makens Pela

God mor...nej för jisses... klockan är ju efter 12!
    Hej iallafall! Tänkte faktiskt inte gå in idag då jag igentligen inte har tid men gårdagen gav mig mersmak *s*

Vad syns Vickan men bra att du tänker positivt För av så många sökande och ni var fem som kom på intervju så är det ju helt suveränt!

Nog var det storm igår allt - mor och far ringde förtvivlade och påpekade att vårat 9:e meters partytält höll på att lyfta. tack och lov gick det bra. Orkar bara inte sätta upp det igen till midsommar.

• Oms

Pela - jag har faktiskt sett ett flygande partytält än gång! det var när jag var ute på en ö i södra skärgården och vi skúlle ha picnic, då var det några som på samma strand skulle ha fest, det blåste som sjutton och vi valde att söka oss längre in på ön medan festgästerna sökte skydd under tältet, jättenöjda över att ha det, hahaha, ett tu tre och tältet lyfte och flög iväg ut över vattnet:D:D vi skrattade så vi tjöt för gud så snopna festgästern såg ut :D:D

• Makens Pela

Oms! Jag kan tro det *asg*. Visst är det härligt att se sånt!

• Zozo

Flygtält?? Hmm.. det skulle ju vara ngt

• Makens Pela

Ja visst Zozo, vi skulle ha hoppat på det allihop så hade vi kunnat komma på din inflyttningsfest ikväll *s*

• viktualia

kära NÅN sa Nasse! Vilket snurr det blev här... baaaaaaaaaaa jag har inte gjort hälften av vad jag skulle hunnit så här dags.. plötsligt satt jag i möte efter att abrupt avbrutit telefonintervju som jag hade påbörjat, för att sen slänga i min lunchen och efter det slutföra intervju....

*yr i bollen*

Tur att maken mailade och berättade att kvällens planer blivit inställda.. jag hade inte pallat det....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4