• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Makens Pela

Nej hade det varit lätt hade jag inte jobbat där jag jobbar idag....

Just nu avskyr jag mitt jobb, för att inte tal om pendlingen.
    Tack och lov är privatlivet bra så bra som det kan bli annars hade jag nog blivit knäpp!!

• Makens Pela

Hej då för idag!
    Sköt att se att tråden lever!

Kram på er!

• MuffinsTönt

Arghh! Fy vad jobbigt det är att färga håret. Apec om man ska sola det i flera timmar. Vill man vara fin..

• viktualia

Pela - näeee vad hemskt att du vantrivs och dessutom pendlar så himla långt!! *kramar om*

• viktualia

de ringde just och meddelade att jag inte fick jobbet jag sökte - precis som jag hade gissat. Tack för ert pompomande och stöd!!!
    Jag deppar inte, utan kan bara konstatera att han som fick jobbet var mer kompetent på området än jag.

• Zozo

Det ligger nog not battre pa lut ska du se!

• Zozo

HJÄLP! Jag later som mormor...

• viktualia

fniss fniss.. men det är säkert sant! och jag är som sagt inte deppig, det var ett test på hur långt min kompetens räckte - och nu har jag fått svar på testet: Nämligen ganska långt! Och det känns superbra för självförtroendet!!

• Zozo

Eller som farmor som alltid sa "Det gar över tills du gifter dig".. Hur kul är det när man är 5...?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4