• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Stackare!

Mitt hår är det enda på min kropp som jag är helnöjd med och inte är det svårt att få frisörer att klippa det vettigt heller....

• Zozo

Nâ, jag är annars rätt nöjd med mina tar med... LOL

• viktualia

tårna... ehum... konstiga småpotatisar som inte får plats i normala dojjor... näeee inte mina är inga favvisar...

• Oms

min tår var jag nöjd med tills jag blev gravid... nu är det bara ett gäng tjocka prinskorvar som sitter längs fram på en svullen fot...:(

• viktualia

inte prata om prinskorvar!!! då blir jag hungrig!! och jag måste ju jobba i evigheter innan jag hinner hem till nån mat!

• Oms

ja det skulel var väldigt gott faktiskt! * smyglängtar til jul*

men just nu har jag lite halsbränna vilket känsn mindre mysigt, får se om jag inte har gaviscon eller ngt hemma att ta mot det

ska bara jobba klart först innan jag masar mig hem...

• viktualia

jag ÄLSKAR prinskorv!!! det hör verkligen till min favvomat!! ååååååå

men idag blir det inget sådan. min förhoppning är att dra med bussen som går 18.20... men jag vet inte jag...

• Oms

jag måste oxå klippa mig och lsinga utväxt osv osv men just n har jag inte råd... så det får bli ett senare problem. bara att säga upp bredbandsbolaget kommer att kosta mig avgiftrer i 3 månader, sen att flytta allt till comhem kostar 500 så då är vi uppe i 2.000kr. flyttbil ca 8.000kr, kartonger + papper + utkörning ca 1000kr, adressändring 350kr va? (minns inte) sen ska det fixas i nya lgh och det ska turistas m M's syster (kryssning totalt 2000kr midsommar helgen) mariefred 2000kr, etc etc etc... så bara pga flytt oh besök gör vi av med löst räknat....

17.000kr!!! skattepengar, semesterersättning och löneförhöjning försvann i ett nafs!

låter som om jag får gå omkring i mina vanlgia kläder ett tag till, det gäller bara att vara uppfinningsrik nog:)

nu måste jag jobba vidare...

höres imorgon!

kram till er läsandes;)

• Zozo

Usch vad det later jobbigt Omsan.. Jag är saaa glad att flytten omhändertogs totalt av makens företag. det hade verkligen blivit för mycket i rôran...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4