• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

Eller hur! Fy vad besviken jag blev nu.

• Zozo

Förresten sa hittade jag en söt klänning pa lunchen! Svart med vita prickar och empireskärning, men inte sadär tältvid att man ser ut som ett hus! Trevligt..

Men sjutton vad det ska vara svart att hitta nagot i färg da! det finns bara blaskiga bruna/beige, skurduksgrôna eller illigt gula, arggröna... Inga fina färger alls! jo, jag skymtade EN liten sak i fin djupbla nyans, men den fanns bara i stl 34.. och det är ju inte riktigt jag...

• Ms K

Omsan: GRATTIS! Och välkommen til ön!!!

• Ms K

Jag hade jättejättejättegärn hjälpt dig att flytta, är ja faktiskt egentligen helt nästgårds - cykelavstånd mellan oss! Men Jag ska vara nere i Halmstad from midsommar tom den 4.e juli - umgås med svärisarna och kolla in våran blivande vigsel/festlokal , synd på sätt och vis.

• viktualia

Zozo - jasså vaddå?!?! Drar inte du stl 34??? *fnitter*

Själv hade jag lite glädeparty igår! Hittade ett par shorts i stl 44 som passade, dvs en storlek mindre än jag brukar!

• Ms K

märke att mina bokstäver mystiskt försviner idga: Vickan: GE DOM EN UTSKÄLLNING! (bokstäverna asså)

• Zozo

Myspys pa mindre storlëk! *myser at Vickan*

Nâh, jag tycker att 34or blir lite stora i halsen liksom...

• Ms K

vickan: tjusigt! gud så kul att kunna känna sig smärt och sommarfin! you rule! Duktig!!!

• viktualia

Zozo - jaaa *fnittrar hysteriskt* jag brukar tycka att 34 orna är lite stora över baken.... *garvar så jag ramlar av stolen*

*Häver mig upp på stolen igen*
    *pust*

Undrar om jag nånsin kunnat ha stl 34?!?

matskedsgumman: Fyyyyyyyyyyy på dina bokstäver! Usch!! Ni måste BETE er!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4