• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Omsan - jaaa kära nån... inte är jag avis i alla fall..... hm.. snarare tacksam över min egen sits.. men köper vi hus blir det snabbt dyrt och jobbigt!

• MrsO

Hejsan hopp! Long time, no see...

MrsO har flyttat, kånkat o burit, packat ner och packat upp.... men nu återstår bara en låda!!! MrsO har dessutom inte haft internet... Sen blev MrsO sjuk, och då menar jag inte en vanlig liten förkylning utan snarare århundradets förkylning... ja, det har nog varit mest synd om mig i heeela vääärlden... Men nu är jag nästan tillbaka på banan igen.

Orkar inte läsa igenom alla inlägg, hoppas ni mår bra allihopa!

• viktualia

ååååå Välkommen tillbaka-kramen!!!!!

Vi har saknat dig O-girl!!!

Här har nog inget större hänt än att Omsan väntar barn och vi andra inte... typ...

• Makens Pela

God morgon flickor!

Jag har inte glömt bort er, bara haft så otroligt mkt att göra så jag beslöt att inte ens att gå in och kika här alls eftersom det är så lätt att fastna...
    Fast nu gick det inte längre att hålla sig ifrån BT.

Allt väl med er alla? Oms växer och frodas eller? HUr gick det med jobbet Vickan? Hus? Tentorna Muffin, hur gick dom?

• Telemarkgrrl

Gomorgon tjejer!

Både Mrs O och Pela är tillbaka - tjohooooo!!! Vad kul att se er tjejer! Jag försöker också ta mig ur mitt BT-beroende och låter bli att gå in här ibland men scchhhhhhuuuuuuuup säger det bara så är man fast igen.

Jag var borta och drack vin igår kväll och hamnade sen framför tv:n fram till halv tolv så jag är tröööööött idag. *gäsp*

• Makens Pela

Tellis!

trösta dig med att du ändå skulle varit trött idag även om du lagt dig tidigt...nu fick du ju lite skoj på köpet i stället.

• Telemarkgrrl

Ja, och så är det ju fredag imorgon! Så underbart. Och nästa vecka är en kort vecka. :)

Är det någon som har några speciella midsommarplaner/traditioner? Vi ska bara hem till svärisarna. Midsommar är inget vidare tycker jag, jag gillar inte "Små grodorna" och inte sill och nubbe heller.

• MuffinsTönt

Heeeej MrsO och Pela! Tänkte väl att ngtt saknas här. ;)

Pela
    Jo tack!Gulligt av dig att komma ihåg dem. Jag och mina tentor. :?:D Dem har jag gjort, tentorna asså. Men jag har inte fått några besked. Imorrn får jag svaret på den ena. Vågar inte gå se den. Tänk om...! :o
    Den andra lär nog dröja ett tag.

MrsO
    Hur går det med renoveringen? Det är väl ni som köpt hus och har värsta extreme homemakeover. :?:?:D

Hej på er andra också.

På tal om midsommmar. Lite sur över att jag missar den, skulle ju fira den på grabbens land med &Co. :o Och min kompis bröllop är på midsommarhelgen...

• MuffinsTönt

Jag är nog en av dem få invandrare som ÄLSKAR sill. :?:?:?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4