• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

Hmmm... jag kunde KANSKE ha 34 när jag föddes?? *funderar*

• Ms K

Stackare ligen (nostalgisk självömkan). Själv hade jag 34-36 när jag tog studenten. Såg ut som ett skellett när jag ser bilderna nu - var värsta träningsfanatikern högstadiet och gymnasiet, himla tur att det gick över för även om jag nu må dra 42:or så är det såååååå mycket bättre och trevligare och roligare att träna när man har tid och lust - och låta annat så mycket på riktigt viktigare gå före i prioriteringen, fika, mysakvällar, bios, middagar och andra sociala tillställningar mmmmmmm. Fattar ibland inte hur mycket tid jag la ner egentligen på träning då, det krävdes nog en två timmars träning 5 dagar i veckan för att vara en 34 i mitt fall. Så totalt OVÄRT tiden!!! Nej, nån 34 kommer jag ALDRIG mer bli.

• Ms K

42 r ska så klart vara 42 : o r jueh

• viktualia

Matskedsgumman - jag minns inte vad jag hade för storlek när jag tog studenten... men jag skulle gissa på 42... men det är ju faktiskt 11 år sedan också!

*gnööööööl*
    Vickan är ett pucko:
    1. Jag trodde att min mage hade läkt efter kaffeskadorna så jag drog i mig en STOR latte idag... inser efteråt att det bara funkar med liten latte... aaaaaaaaaaaj
    2. Jag är offer för min dåliga planering! FYYYYyyyyy så jag måste jobba över trots att jag lovat att vara med på ett telefonmöte ikväll. Ajajbaja!! *drar mig själv i örat*

• Zozo

Som studen drog jag nog en.. tja 44a? Minns inte riktigt men tyckte jag var fet, vilket jag inte var. När jag drog 52 - DA var jag fet! Sa nu är jag bara lite rultig da

• viktualia

baaaaaaaaa vill ni veta en hemlis???

Det är jobbigt att skriva analys/göra sammanställningar på stora empiriska material....

*dööööööööööööööööö*

Vickan, ditt smarto!!! Det visste du väl redan?!?! Koncentrera dig istället så går det nog framåt ska du se!

*drar mig själv HÅRT i örat*

• Ms K

vicks: var snäll mot dina stackars öron!

låter jobbigt, jobbigt att jobba. Men tänk om man aldig hade det jobbigt, så skulle man ju aldrig märka skillnaden när nått gick bra och lätt! Klen tröst, men alltid nåt

• viktualia

Matskedsgumman - det har du HELT rätt i! man ska bara gnöla lite lagom! Och dessutom, om jag presterar bra, har jag goda chanser att få cred för det framöver... såååå jag ska nog inte gnälla alls egentligen...

Just nu är jag bara så himla virrig. Skriver 10 rader på ett ställe, scrollar ner och skriver 10 st på ett nytt ställe osv... undrar om jag lyckas hålla nån "röd tråd"?!?!

• Ms K

Själv jobbar jag genom att sitta och vänta. Dagens tillvaro går ut på att metaboliskt inmärka mina hypothalamiska immortaliserade murina celler som är infekterade med RML-mushjärnhomogenat, med methionin märkt med isotopen 35S, för att se hur ett normalt protein sedan felveckas och blir resistent mot degradering i en tidsstudie...

kul va

• Ms K

om du är virrig kan du skylla på värmeslag! Kanske det är ett bra botemedel att köpa sig en glass? (lightvariant så klart )

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4