• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

jag har haft tråkigt låååångt möte och sen äcklig lunch... bläh!

är trött, har ont i magen och i huvudet och 1000000000000000 saker att göra!!!

har inte ens orkat läsa igenom vad ni har skrivit mens er att jag har ltie att plöja under dagen, såg bara ngt om rakning kontra naturell...

jag tillhör de som rakar mig regelbundet både här o där;) kan inte tänka mig att var hårig tycker att det är så ofräscht. vintertid kan jag slarva m benen det ska erkännas men står jag i duschen en längre stund så åker rakhyveln fram (har egna såklart)

• Oms

tisdagen 19 juni skriver jag på mitt kontrakt!!!! och jag är sist de andra skriver i denna vecka allihopa! tjoho! nu är det klart!

ska boka flyttbil idag och tror att flytt blir 29 juni eller 1 juli. om mindre än 3 veckor så nu e vi på gång!

däremellan ska vi få tag i flyttkartonger, fira födelsedagar och midsomamr, åka på kryssnig jobba och gå i skolan samt underhålla M's syster... har vi lite att göra eller;)

• Telemarkgrrl

GRATTIS Oms!!! Så skönt att det har gått igenom och att ni har fått ett datum!!

:p:p

• viktualia

ååååååååå Grattis till lägenheten Omsis Pomsis!!!

*glädjekramar kommer från väst*

• Oms

tackar tackar!

så nu ska man flytta ut ifrån innerstan - känns ju lite konstigt även om jag bara flyttar 0.5 mil...

jag ser hustaket ifrån mitt rum här på jobbet, det ligger bakom silja båten;)

• viktualia

Omsan - kan avslöja att det går jättebra att bo precis på andra sidan innerstadsgränsen! Jag hade det jättebra i Västra Skogen... men och för sig gick det ju "rätt" många tunnelbanor dit... hm...

• Oms

ja ifrån centralen tar det exakt 19 min m byte från tunnelbana till lidingöbanan alt 18 min om man väljer att ta bussen istället - så jag ska inte klaga det e ju inte långt alls, men idag är jag van m 6 minuter så visst blir det en skillnad

till jobbet kommer det att ta 13 min plus lite gångavstånd på totalt 10 min så det e oxå helt ok!

• Oms

under rusningtrafik tar det mellan 10 och 11 min att ta sig till jobbet har jag kikat upp nu så det blir bara bättre och bättre det här;)

• viktualia

Framförallt måste det vara najs att flytta till större ytor!!! Så ni får plats allihop!
    Och sen kanske Ms syrra kan vara lite behjälplig vid flytten, för du kanske inte ska bära så mycket... eller ska flyttfirman göra allt?

• Zozo

Ja e tillbaka...

Jamen det kan ju inte vara rent kattsnack heller? Varför skulle isafall inte de respektive kunna fraga??

*fattar ingenting och fortsätter peta näsan*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4