• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

ja, godmorgon säger jag med... me e en så god? jag menar det finns väl "goare" saker än att sitta framför datorn på jobbet och lösa massor av knepiga progblem?

känner att jag har så mkt framför mig så att jag nästan blir handlingsförlamad, vet inte var jag ska börja, men idag ska jag ringa till comhem och begära flytt av digitaltvabbonemang samt ringa till resebyrån och boka M's korta lilla resa hm i vinter.

• viktualia

Oms - ja just det... M ska hem på bröllop va?!? Är det före eller efter ungen ska titta ut? Känner att det är så många graviditeter i min omgivning att jag börjar tappa kollen på när vem ska ploppa....

• Oms

japp, det är bröllop på g och det är ca 1 månad efter att bebisen är född (om allt går som det ska) så han ska bara vara borta i 1 vecka.

jag har nyligen gått in i 4:de månaden.

• viktualia

det är nog farligt att jobba så länge som jag gjorde igår... är så seg att jag inte riktigt känner att jag är på banan än... *farligt*

• Zozo

Morron allihopa!

Ojoj.. jag vet inte vad jag ska göra av maken; nu är han pa gränsen till nervsammanbrott igen och funderar pa om det inte vore bättre att föda upp far i det provensalska höglandet, typ...
    Jag menar, det är klart vi kan hitta andra lösningar/jobb/platser.. men maste alternativen vara att antingen jobba som en galning med megastress eller halmhatt och farskit??

• viktualia

Zozo - ojsan... det lät rörigt.. dags för semester i hans värld kanske... för att samla tankar och sig själv..

Själv har jag just gjort bort mig genom att glömma bort att jag skulle kontakta en person vid en given tidpunkt... JÄVLARS vad pinsamt.... är jag verkligen SÅ trött?!? Verkligen inte bra.... isch... *skäms*

• MuffinsTönt

Morrn! Va ska jag säga? Det är soft här. ;) Och molnigt... Gött!

Ska färga mitt hår ikväll eller imorrn. Spännande!

• Zozo

Hu! Jag ska klippa mig ikväll och se om de kan fa nagon rätsida pa den här pottan! Synd att man inte kan klippa haret LANGRE...

• viktualia

Zozo - hoppas att du blir nöjd den här gången, har ju hört dig få utbrott flera gånger - eller minns jag fel?!

själv har jag konstigt nog vaknat till lite och får lite vettigt jobb gjort! det gäller att kämpa medans kraft finns!

• Zozo

Jajamensan Vickan, är lite petig med frisyr fôr jag har ultrajobbigt halkigt har och de flesta frisyrer ser bara ut som en potta... Gissa om mitt huvud gillade 70-talet..?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4