• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Ms K

nu ska jag springa iväg och assistera en kollega som är skitnervis för en stor presentaion hon ska ha i morgon,

c u later sötnosar!

• viktualia

hm... näeee nu är det allvar här på jobbet så jag kan inte skylla på värmeslag längre utan MÅSTE prestera!

• Oms

hmm, när jag tog studenten hade jag strl 38/40 men det var 14 år sen nu *herregud vad gammal jag låter!*

när jag blev gravid hade jag strl 38 tom 5 måanden då jag började m gravidkläder... efter grav var jag strl 40 och någr år senare i samban m separationen från dotterns pappa blev jag strl 42 - men då en mkt vältränad sådan, sen slutade jag o träna och åte desto mer i omgångar och blev tillslut en sladdrig 44... bläh! vilken negativ utveckling!

efter grav är målet en vältränad 42 igen! då mådde jag nog bäst (alt mindre tränad 40:a samma vikt ungefär)

• Zozo

40/42 mar jag jättebra med ocksa.. sa det är mitt langsiktiga mal.. Jag blir bara sa trött ibland pa att jag ALLTID maste tänka pa mat och vad jag stoppar i munnen.. Gör jag inte det sa säger det Vips! Sa star jag där med 5kg extra pa nolltid..

Hâr jobbar jag med att vänta in svar fran en massa folk.. alls inte kul det heller!!

• Zozo

*grubbel, grubbel*

Det är... fa se nu... 14 år sedan jag tog studenten!

Mamma skickade just ett tidningsurklipp pa min absoluta favvislärare... Men.. han ser ju gammal ut?! HUR kan han göra det? Jag som fortfarande är fräsch som en nyponros...

• Ms K

Zozo fnitter ja, visst är det märkligt!

• viktualia

tut!

nu har jag först blivit så uttråkad att jag rymde iväg och köpte lite gott smaksatt vatten. OCH sedan stått och pratat med en person med god insikt i organisationen som jag utvärderar - och på så sätt fått gott om ny kraft att kämpa...

Just nu ser det nog ut som att jag jobbar till 19.... segt att komma hem halv nio men vad GÖR man när skallen är FULL av lösa trådar som måste ner på papper?!?!

• viktualia

åååååååååååååååååååå

jag är KÄÄÄÄR i min make!!!!

igår gick jag på stan och letade efter en bordsfläkt. De var slut överallt och jag surade över det. Vill ha en liten som jag kan ha på jobbet och som inte tar över hela rummet, men ändå är effektiv. Dvs en likadan som vi har hemma!

NU ringde sötnosen och sa att han var i den affär där han köpte vår fläkt och att de fanns kvar, för bara 99 spänn. TÄNK att han är så söt att han stannar till där för att shoppa åt mig, dessutom är han på väg hem för att TVÄTTA eftersom hans fru bara jobbar hela tiden och inte har tid med sånt!

han är PRINSEN!!! bara så ni vet!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4