• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

Hallå brudar! Måste kolla upp en grej me er. Jag har addat alla er till min reseblogg. MEN det har bara varit Vickan som har sagt att hon fått det. Har ni andra också fått det? tydligen så har en hel del av mina vänner inte fått det. Det kanske förklarar dem få meddelande som jag har fått. (Bara Oms hitills) :D

Ni kan väl skriva om ni fått eller inte.

• viktualia

godmorgon allihop!

landade nyss på jobbet och här är alla så stressade att ingen är trevlig... urk... jag ska väl inte säga något.. hör nog till stressgänget...

• Telemarkgrrl

Hej hej!

Härlig fredag va? :)

Men guuuud, vad det stormade inatt! Som tur var fixade ett par öronproppar det lilla problemet så jag sov som en gris och vaknade alldeles för sent. :)

• viktualia

Telestubben - då kom nog stormen senare till er.. här var den igår sen eftermiddag/kväll när jag satt och jobbade.. och knappt vågade gå ut och ta bussen hem...

Sovit gott har jag gjort - men alldeles för lite... urk!

Men som sagt: Det är fredag!! Alltid lite skoj! Fast jag ska nog jobba hela helgen.... blärk!

• Oms

stormade det i natt??? * här har vi sömntutan* så länge det inte är för varmt så sover jag som en stock!

vi har hos en väninna som fyllde 30 igår... hemma till 23.30 och då var det dags att äta ngt för vi alla var sååå hungriga... kom i säng efter 1 som vanligt så när klockan ringde 07.15 kändes det som om en ångvält hade attackerat mig... *och nej det var inte min man, han sussade så fint brevid mig*

jag gick upp 8.20, tänkte att jag knaske kommer att jobba sent istället...hahaha *otroligt vad man kan lura sig själv på morgonen*

Nu är jag här! och tjejer... TJEJER! Det är ...................................

FREEEEEEDAAAAAAAAAAAAG!!!!!

• Oms

Vickan - synd på jobbet! jag trodde verkligen att du skulle få det! men men som du sa nu vet du vad du kan och vad dina kunskaper är värda i jobbvärlden - så kör på!

• Oms

du kanske kan använda BT som en referens...;)

• MuffinsTönt

Hej tjejer!!!

Det är fredag och jag åker om TVÅ dagar. :o

• Zozo

Hallooo girlsen.; jag är trÖtttttt! Var uppe till 2 och gjorde i ordning till inflyttningsfesten ikväll, sa jag lär väl somna precis när alla har kommit...

annars är jag saaa himla impad: jag fick just mail fran min mormor! Mamma och morbror är där och de har tagit med en dator som de kopplat upp till henne. Sa nu öövar de! Jag tycker hon är fräck, min mormor!

• Zozo

Muffin.. jag fick nog nagot om din blogg tror jag.. ledsen, kollade inte sa noga.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4