• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

*slungar en flaska till Muffins* Nämen Muffins, ta en NY matta da! Jag behöver ända flera..

• viktualia

shit alltså!

jag kan ju varken tyska eller franska.. men taxi var tydligen universiellt så nu sitter jag i en taxi bort från kohagen!! jag tror att chaffisen fattade att han skulle köra in mot Lux - ska ge honom adressen "zuHauseZozo"

Men du!! ojsanhoppsan... festen började ju inte förrän kl 18... är du hemma än???

• Zozo

Telis - ta med gubbarna! Vill ocksa ha!

O hörni tjejer, som ända är därute över Aland.. Kan ni inte hämta upp mamma hos mormor i Finland.. Hon ser ut som jag, bara lite äldre, sa bara slunga upp henne pa mattan när ni far förbi..

• Zozo

näh Vickan, du far sitta i vinkällaren o passa flaskorn tills kl 17 - da kommer jag och stoppar om dig! Klarar du dig utan sugrör sa länge???

• MuffinsTönt

Tack för flaskan. Kan behövas! nu ska jag iväg och kolla på tentaresultatet. *andas andas*

• Zozo

Jamen Kanelbullen, det blir vâl jättebra - da kan du fira resultatet meddetsamma!

• viktualia

Nu står jag här utanför ett hus... hm.. grå fasad är det - är det rätt?!? nr 10 tror jag att det står.... hur i HELA friden ska jag hitta rätt.. ujuj...

*vilse i Luxkakan*?!?!?

• Zozo

Nejnej Vicka, stort hus med GUL fasad, nr 4 inte 10...

• Oms

Pela verka ha svimmat av eller helt kört vilse - ser henne inte ngnstans!

men däremto hör jag helikoptern påa vstån och ser diverse mattor flyga runt...hmm, jag ser en ledig som hänger brevid p-automaten - tror han försöker undika p-böter- jag tar den!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4