• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

raaaaaj rajrajraj raj raaaaaaa

En slurk chumpanj och jag är på lyset.......
    *fniss*

utarbetad, trött och nerbantad....

men OJ!!!
    jag hör något utanför fönstret!!! Hoppsan! Helikopern är här!

*Vickan springer ut och skuttar in i helikopern och lovar att skicka reserapporter*

• Oms

ja inte behöver vi oroa oss över att det ska vara för stort *hrmpfh* men kanske lite långt här o där;)

hmm har du ngt som inte smiter åt om magen samtidigt som det ser himla tjusigt ut?

men här sitter jag m ett champagne glas, attans! jag e ju gravid! men men några klunkar kan väl inte skada va? *dricker upp snabbt innan ngn säger ngt*

• Zozo

Vickan; upp med händerna annars skjuter jag kork pa dig! Kom nu snällt med här i helikoptern...

• viktualia

Nu flyger jag över Götet - hade varit skoj att åka ett varv i nån bergodalabana på Liseberg!!!

*tack Zozo för skumpaflaskan här i helikopern!!!*

*klunk, klunk*

• Zozo

Men omsan det var ju alkoholfritt (men vâldigt gott naturligtvis)

• Zozo

Hmm.. känns som om ALLT smiter at om magen pa mig just nu... *tar en slurk till för att glömma sina sorger* Jora, vi hittar säkert nat som passar. är det för langt sa tar vi det med symaskinen; jag är en baddare pa att sy fallar!

• Zozo

Här var det (albatross?) skumpa.. Nan mer som vill ha skumpa? Graaatis skumpa ! För här var det SPRITfest, fredagsspritfest..

• viktualia

put your hands up in the air!

Inte visste jag att man kunde rocka loss i helikoptrar?!?!

Nu passerar jag dina hemtrakter Zozos....*vinkar till Skåne*

• Oms

Det blir ju sketabra Zoz *känner mig redan snygg* jag ska bara logga ut här och sen e det väl läge att kila ned till helikopterplattan va? (nja, parkeringen då)

• Oms

men Vickan!!! du kan ju inte glömma mig!!

halllllåååååå *skriker så jag blir blå i ansiktet* du flyger åt feeeeel håååålll!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4