• Fru Nibla

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Jag var inne och ändrade, men det verkar inte ha gått igenom. Konstigt?!?!?!

Fotografbilderna är underbara, var såååååå skoj att fota med henne. Längtar efter att få se de andra bilderna....

Måste kolla igenom mailen och prata med kollegorna så jag återkommer.....

• Fru Nibla

Äsch, kommer inte heller vänja mig vid mitt nya nick så jag ändrar tillbaka....(dock FRU)

• Fru Nibla

Tänkte vara lite fyndig med att ha delar av mitt nya namn bak-och-fram.....

• Fru Nibla

Vad svårt det var detta med nick...... Och vad konstigt det är att inte få skriva sin gamla vanliga namnteckning!

• Fru Nibla

Tezz,
    Hahahhah! ja, vem vet.....

• Fru Nibla

Håller på att skriva en bröllopsberättelse! Blir nog klar nån gång nästa vecka, det är ju så mycket man vill få med......

• Fru Nibla

Ja, jag kommer ikväll! Är gräsänka tom 7/6, N är ute och reser med jobbet.

Förresten, vi ska till banken kl 14 idag, vi har köpt HUS!!!!!!!!!!! Så Lykke, nu blir vi nästan grannar....

• Fru Nibla

Inflytt 1/9. Så nu återstår bara att sälja lägenheten..... Mäklaren kommer hem idag och tittar.... spännande!

• Fru Nibla

bauti,
    N är hemma från jobbet idag eftersom han ska ut och resa ikväll, så han är hemma och städar!!!

De har tagit bort huset från Hemnet......synd! Ska se om jag kan luska fram några bilder. Ett hus från 1936 i alla fall, trägolv, öppen spis i hallen och kakelugn i vardagsrummet! Mysigt!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3