• Fru Nibla

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Linum,
    You've got mail!

• Fru Nibla

Tezz: Självklart, jag älskar att sjunga!!! Gästerna sjunger ju inte för OSS....

• Fru Nibla

Vi hade följande:

När gästerna klingade i glasen var vi tvungna att kyssas.
    När gästerna stampade i golvet var vi tvungna att kyssas

När jag gick på toa var det fritt fram för alla tjejer att pussa N, och tvärtom. Det kom ett helt följe, fick nästan nackspärr! Hahahah

• Fru Nibla

De gjorde bara 4-5 gånger faktiskt. Fast de flesta gångerna stampade de i golvet.

Sen läste mina kompisar en vers som slutade: Nu vill vi höra brudparet smacka, så där blev det en puss också!

• Fru Nibla

Nides,

Hahhaha! Nej, men var och varannan gång jag tittat på mina ringar tänker jag så. Sen säger man ju inte fästman/sambo/kille/pojkvän längre utan MAN....Snacka om vuxenpoäng!

Ida,
    Välkommen till vår tråd! En kort sammanfattning: Vi är ett gäng tjejer i åldrarna 25-40 sisådär. Jag var ut först och gifte mig den 19/5. Nästa på tur är 7/7, sen kommer det en del i augusti, en i september, en i oktober och en i januari 2008. Har ni bestämt var ni ska gifta er?

• Fru Nibla

Jag är också jättetrött!!! Höll på att homestyla lägenheten hela kvällen igår, plockade bort en massa personliga saker som foton. Inga fjärrkontroller framme, köksbänkarna tomma, och matchande handdukar på toa..... Sa jag att mäklarna kommer och tar foton av lägenheten idag?

• Fru Nibla

Min svägerska gjorde min bukett + alla bordsdekorationer.

• Fru Nibla

Ja, verkligen, hon är nyutbildad florist och är jättekreativ. Sen har N's bästa kompis föräldrar blomsteraffär så de köpte in blommorna och vi behövde bara betala inköpspris, plus att svägerskan fick stå där hela dagen och binda buketten och göra dekorationerna... värdefullt!

• Fru Nibla

Tezz,
    450 kr!?!?!??! Det lät ju jättebilligt för en brudbukett. Eller menade du 450 kr för en bukett med Hortensia och så tillkommer arbetet för buketten?

De priser jag hört går upp mot 1000 kr för en brudbukett...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3