• Fru Nibla

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Ärligt talat var jag i baren EN gång under hela festen och hämtade ett glas vin, resten av tiden befann jag mig på dansgolvet, fick inte en lugn stund!

Men, hade jag fått göra om det så tror jag nog vi skulle köpt mer vin och cider, och inte så mycket starksprit!

• Fru Nibla

God Morgon!

Tezz, Hahha knasig dröm!!!!

Jag blir lite irriterad....Har prenumererat på tidningen Tove i ett år. För nån månad sen gick den ut och jag fick förfrågan om jag ville förlänga prenumerationen, så jag betalade för ett halvår till. Tycker ändå det är skönt att få tidningen direkt ner i brevlådan. Igår kom ett nytt nummer, och vanligtvis tar det nån vecka eller två eftersom jag läser tidningen från pärm till pärm. Nu har de tydligen gjort om tidningen och den heter nu "Tove Hem & Trädgård". Bara en massa "hemma hos-reportage", och inredning. Visserligen en del intressanta saker, men det var ju inte på en sån tidning jag ville prenumerera! Jag vill ju gotta mig i mode, relationer, skönhet, skvaller och reportage......

• Fru Nibla

Apropå strumpeband så finns de faktiskt i olika storlekar, i alla fall på Twilfit där jag köpte mitt. Tog ett L/XL, och ärligt så var det lite "slappt", mina fotbollslår till trots!

• Fru Nibla

Puman,
    Vi hade 90 gäster på bröllopet. Skulle egentligen varit 92, men de fick förhinder dagen innan.......hm?

• Fru Nibla

Vi hade följande fördelning:
    N's släkt: 22 personer

Min släkt: 33 personer

Vi hade fyra personer mellan 70-79, en 11-åring, en 13-åring, två 15-åringar, av dessa släktingarna. En av mina kusiner hade med sig sin 6-månaders baby.

Resten var kompisar mellan 23 och 40 år. Min kompis hade med sig sin 3-månaders baby.

• Fru Nibla

Vi hade 90 gäster, och fick ihop 24 050 kr i resecheckar vilket var LÅNGT över förväntan, vi trodde snarare runt 10 000...... Sen var det roligt att få andra saker också, som tex badlakan, champagne och champagneglas. Roligt att få öppna några "riktiga" paket också!

• Fru Nibla

Tezz,
    Jag tycker du ska ringa runt och höra dig för om nån fotograf ändå kan fota er. Det är väl bättre att tag i saker NU än att sitta med foton man inte tycker om som kommer hamna längst ner i nån låda..... Du kan ju i alla fall maila runt och kolla. Jenny Blad har på sin blogg en massa länkar till andra fotografer.

• Fru Nibla

Carma,
    Märkte inte av såpbubblorna så mycket, tror det var för att det blåste så mycket! Hehe! Av de vi fick på oss, blev det i alla fall inga fläckar.

Puman,
    Det är fotografens blogg och du hittar den på www.fotografjennyblad.blogspot.com

• Fru Nibla

Jag blev hippad 2 veckor innan bröllopsdagen!

• Fru Nibla

Puman,
    Har mailat dig!

Tezz,
    Jag hittade mailet som jag mailade och frågade efter....har skickat det till Puman nu!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3