Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Godförmiddag i solskenet! Sitter här med håret fullt av färg, ja hårfärg då alltså! Tänkte vara lite snygg i håret när jag börjar på mitt nya jobb imorgon
Kommer ni hem till mig och fikar nån gång så ska ni få se bilder från engelskt bröllop med värsta hattparaden.. *garvar*
Vi kommer antagligen ha några hattbeklädda damer när vi gifter oss - har ju engelsk släkt
God eftermiddag. Är på jobbet och kan bara inte låta bli att kika in här. Vill också ut i solskenet. Får jobba på lite granna så kan jag njuta av den sena eftermiddagen.
Nickes: Lycka till på nya jobbet. Du får skriva imorgon kväll och berätta hur det varit.
Nästa vecka kommer jag nog tyvärr inte ha tid att hänga här med er. På dagarna iaf. Får väl läsa ikapp mig på kvällen och se hur ni haft det.
Det var länge sedan som tråden hade så mycket liv över en helg!
Har precis varit på promenad i solskenet. Hur mycket folk som helst uppe vid Delsjöbadet. Nu blir det middag på balkongen.
Nickes: Lycka till i morgon på det nya jobbet
Våra grillgäster har nu åkt hem. Det var en trevlig dag med kubb å god mat
Något vi måste göra tjejer!!!
Godmorgon!
Lycka till Nickes på nya jobbet! Hoppas att det går bra Himla tur att starten på mitt nya jobb är nästa vecka - lilleman har hög feber - hade 40,2 i natt innan han fick i sig alvedon - som för övrigt är en enorm kamp. Starkast vinner!
Så idag blir dagen lugn, hans 12-åriga kusin är här eftersom det är påsklov och roar både mig och honom.
Funderar annars på att ta en snabbis till bauhaus och köpa lite färg till marios "nya" hyllor som ska upp på väggen.
Kram så länge..
God morgon
Lycka till Nickes. Hoppas det blir en härlig och spännande dag på jobbet!
Brunchen var lyckad igår. Efter det gjorde jag inte mycket nytta- tvättade lite, surfade o läste söndagsbilagor. En bra sysselsättning
Idag skall jag träffa mamma o ta en sväng till IKEA
Loppisen var lyckad. Jag köpte två par Levi's, ett nytt strykjärn och ett gammalt bord. Och sålde nästan alla saker. det blev en säck kläder och en låda prylar till Stadsmissionen. Jag hade med mig 8 lådor så jag är nöjd. Efter att ha räknat av inköpen och kostnaden för bordet blev det 800 kr i vinst. O ett tomt förråd
Lykke - härligt när man känner sig nöjd. När man rensat, tjänat och skänkt!
Ååå - ikea kanske man skulle åka till. Hittade ett jättefint körsbärsfärgat/svart smide balkong bord och stol för typ 200:- MEN då var det bara en stol med och det gick inte att köpa en stol löst heller. Så för att få två stolar är jag då tvungen att köpa två bord. Skitlöjligt - så därför blir det inte det setet.
God Morgon!
Hoppas er helg varit bra!
Lykke, skönt att bli av med så mycket skräp!
Jag var på en 10-timmars after work i fredags. Var inte hemma förrän 4 på morgonen efter ett stopp på Burger King på vägen hem. Chili Cheese är gott!
Mådde ändå hyfsat dagen efter. Gick med en kompis på stämpelmässan och det var tjockt med folk. Köpte en stämpel, pappersskärare och lite fina ark. Det som sved mest i kassan var nog att jag var tvungen att köpa en 33 cl Loka för 23 spänn!!!! Ocker!!!
Igår var jag på Loppis. Hittade inget, men min mamma fyndade en jättefin barnstol i trä för 10 kr.
På kvällen gick jag och grannen en power/skvaller-walk. Trevligt!
Med andra ord, en fullspäckad helg för min del!
God morgon, eller det är ingen god för mig
Har bråkat med flera läkare i dag som bara skickar runt mig. Ingen vill ta sitt ansvar . Jag blir helt j-a skogs tokig på sådant här. Hur svårt skall det vara att ge mig en läkartid å få sjukskrivningen förlängd??????????
Så nu sitter jag här å har tappat modet igen .
23 spänn för en liten loka???? Shit va dyrt! jag ska till mässan om två veckor - på babybarn mässan Var där förra året och gjorde massor med klipp, hoppas på det i år med.
After Work, var längesen man va på, kan bero på att jag jobbat sen midsommar för två år sen. Dom där korta inhoppen förra sommaren och i vintras räknas inte..