Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Fick precis ett mystiskt SMS från min syster....Apropå möhippa.
De ska ha svensexa för N i början av maj och då föreslog hon att vi också hittade på nåt just den helgen.........Litar såååååå lite på henne just nu!
Alltså hon menade jag bara jag och hon hittade på nåt, typ gå på stan, eftersom hennes kille är engagerad i svensexan....
Malm: Låter mystiskt! Säkert nått på G!
Miss P: Du kommer inte undan! *skratt* Jag ska se till att du får testa på Body Pump iaf. en gång!
Ingen som gjort pricktest???
Jag behöver presenttips... Jag har en kompis som jobbat i stockholm i nästan ett år. Nästa månad flyttar hon hem igen och ska ha en liten middag. Känner att jag vill köpa någon slags "välkommen-hem" present till henne... vet bara inte vad jag ska köpa! Någon som har nått bra tips? Hon är 28 år och det ska vara en present från både sambon och mig!
Tezz: Lisebergskortet
Linum: Tack för tipset! Jag tar gärna emot fler!
Hon kommer jobba hela sommaren och är en partyflicka... *funderar för fullt*
Ja nåt härligt Göteborgskt. Ett kilo räkor, en Pripps blå och en tur med Styrsöbåten i sommar
Fr Mlam- tack för adressen. O spännande med höhippa.. det borde ju bli snart. Det är väl bara 6 veckor kvar till bröllopet
Lykke: Åh, va det låter härligt! Jag pratade med henne idag och hon sa att hon längtar hem lite (även om hon trivs där uppe) och att det ska bli såt gott att få komma hem till GBG just över sommaren... Kanske en dum fråga men, vad är styrsöbåten för nått?
Hahahaha! Nått för alla partysugna singlar?
www.blubox.se/showinfo.asp&page=6&countrs=60&size=12&method=varu&varu=skoj