Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Gooooooooooooooooooooooood morgon!
Nu har jag skummat lite i tråden. det första man gör när man kommer till jobbet ju. Ooops.
Linum: Filmen var väldigt brutal. Man kunde ju inte titta bort heller eftersom de pratade spanska o man vill inte missa nåt. Men absolut sevärd.
Addiz: Stklm är fin men jag tror inte att jag vill bo där. Det skulle va om jag få bo i slottet då.
Jag var och inskaffade två nya stämplar igår. yeaj. Gjorde mitt första "Grattis" kort igår. Och embossa gjorde jag oxå. J fyllde ju år igår.
Nickes: Jätte fina skor. De ser ut va sköna o gå i oxå!
Hmmm har jag missat nåt eller nån.
Just det! Linum jag överför pengarna så fort jag kommer hem!
Nides- åååå vad jag längtar till sthlm nu, var den en gång tidigare när jag var 16... Längtar så efter att få shoppa smink!!!!
Dock - måste berätta att NK i gbg nu fått in COWs smink.. WWEEEEIIIIHHUUUU!
God morgon Guapas.
jag smet tidigt igår. IKEA och 421 med mamsen. Handlade lite till kontoret + en slinkig morgonrock till mig. Tänkte jag skulle se tjusig ut i Köpenhamn
Sen gick vi igenom mammas nya lägenehet- skrev upp vad som behövdes göras med färg o tapeter o liknande. Var inte hemma förrän nio - tröööött. Idag är jag piggare. Massor av jobb att göra tyvärr men har inte riktigt samlat ihop mig ännu....
Lykke - ooo en slinkig morgonrock låter härligt.. När är det dags för köpenhamn, säger hon med guldfisk minnet!
Vi åker ner på påskaftons morgon, stannar en dag o sen till Landskrona
åååååå - jag kanske också ska resa bort över påsk?? J jobbar heeela påsken så jag är gräsänka som vanligt...
Börjar bli rätt trött på allt detta jobbande... men, snart slipper jag akassan och förhoppningsvis jämnar ekonomin ut sig då....
Det är stor skillnad när både jobbar. Hoppas ni kan fira jobb med en liten tur. Vi reser en del... men inte så ofta tillsammans, ensamma. R reser rätt mycket i jobbet.
hoppas det - efter vi gift oss dock ska vi nog försöka resa lite mer. Funderar på att "sticka hem" till italien dan efter vi gift oss - ja alltså hela familjen... Har hemlängtan!
Det låter ju perfekt. Italien, dagen efter bröllopet... Härligt
Addiz: Det var inte meningen att skrämma dig så här på morgonkvisten, men jag tyckte att du skulle veta vad andra råkat ut för.
Testade nya kameran igår - skitbra! Kul att hålla i något med lite tyngd i, det är liksom lättare att få stabila kort. Till och med den svarta katten blev bra på kort, vilket inte tillhör vanligheterna...
Lykke: Slinkigt är bra!..