Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Linum,
Fan, jag som suttit och kämpat....
Halluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tjejer...
Det kommer ju ta tid o ta mig igenom alla sidor jag har missat.
Har haft en underbar helg. Förstår inte att jag inte har varit i stklm tidigare. En sån fin stad. Tvärr så hann vi inte med så himla mycket annat än det han hade planerat. VÄLDIGT lite shopping blev det. Jag hade med mig endast obekväma skor.
Jag har nämligen tvätta mina undernara converse så de hade krymt lite till min stora förvåning. Sen glömde jag mina andra skor. Så jag hade bara två par skor med mig.
Linum: Pans labyrint var jätte bra. Snacka om att jag tappade hakan när jag insåg att det spankt film.. hahaha...
Lykke: Tyvärr så hann jag inte med nåt. Såg Evfa attlings butiken men det var stängt. Men ska dit snart.. så då ska det minsann shoppas.
Jag ser att de flesta har gått hem redan så vi syns imorn då
Kram!
Nides: Kul att du tyckte om filmen. Visst var den liiiite läskig och väldigt brutal?!
Godkväll.
Äntligen hemma efter att ha jobbat undan lite ikväll. Det blir en lätt fika och dona litegranna innan jag förhoppningsvis kommer i säng tidigt.
Vi har köpt grill!! *yuippie* Hoppas att vi kan inviga den imorgon. Så gott med grillat.
Nickes: Vilka fina skor du har hittat. Det kallar jag verkligen ett kap. Hur har första dagen på jobbet varit? *nyfiken*
Addiz: Kul att du hittade en massa på mässan. Fortfarande lite surpuppa för att jag var tvungen att avstå den. Får ta igen det till hösten. Vad är det för "brudparstämpel" du har köpt? Lite nyfiken eftersom en av mina planer inför inbjudningskorten är med ett brudpar. Har bara inte bestämt mig ännu. Hur gör man det?
Linum:
Kul med ny kamera. Hoppas det blir fint väder (även om det nu ska bli kallt) så ni får fina påskbilder.
Nides:
Låter som du haft en härlig helg i Stockholm. Antar att det blir fler resor till Stockholm nu.
Hej carma!
Vad mysigt att kunna sitta i en egen trädgård och grilla (lite avundsjuk bara...).
bauti:
Hoppas att det löste sig med läkaren idag. Så tråkigt att behöva "bråka" med dem.
Har säker glömt en massa saker nu, men har ju som sagt taskigt minne så jag hoppas att jag blir förlåten.
Linum:
Vad kul att det var någon vid liv i vår tråd. Ska bli så mysigt att grilla i trädgården. Det känns som om att det är först då som man fattar att det är ett hus vi har flyttat till. Vårt hus. Ni får komma hit och grilla sedan.
Jaaaa!! Vi kommer omedelbums! Ska jag lägga kycklingen i marinad nu?