• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Hej Tejejer!

Nickes: Lycka till med nya jobbet! *lyckospark i baken*

Addiz: Tack själv för igår! Det var supertrevligt, trots att jag var lite seeeg!

Miss P: Jag har bokat body pump för två personer till Onsdag klockan 19:00!!

Börjar känna lite smått panik över våra inbjudningskort... MÅSTE bestämma mig snart! Ska in till stan och göra allergitest imorgon, tänkte försöka hinna kila in till InEx en sväng på väg tebax till jobbet! Hoppas det inte tar för lång tid, någon som vet hur lång tid ett sånt där pricktest som man gör på armen tar?

• TezzAmore

Hahhaha.... "hinna kila in..." Hahhaha! Jag micket bra svenska skriva!

• Ab fab

bauti.. vilken klänning! hur snygg som helst!

vi skall göra inbjudningarna i kristi himmelsfärd. får jag låna din skärare (eller var det heter. jag testade den när du var hemma hos mig...) då?

• TezzAmore

Hur länge skulle Nides va bortrest?

• Addiz

Jo, förresten, i lördags var vi på Emilios och provade kläder till min m2b, och vi hittade en ritstrecksrandig frockcoat som var supersnygg! Varken han eller jag trodde att vi skulle vilja ha kritstreck, men den var såååå snygg på honom! Och så blir det nog silvergrå vst, coh mörkt vinröd plastrong. Och jag gillar priset: 1200 för allt, inkl skor. Och mörka kostymer till marskalkerna, med matchande väst och plastrong... Känns skönt att bocka av på listan! :)

• Addiz

Hmm, har nog drabbats av tillfällig dyslexi: ritstreck coh vst... ska ju vara kritstreck och väst... :)

• TezzAmore

Håller med Addiz, de är grymt bra på Emilios! Snygga kläder, trevlig service och bra pris!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3