Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Godmorgon.
Kikar in innan dagen sätter fart. Låter som om ni har haft bra helger även ni. Själv låg jag och solade på altanen i lördags och igår städade vi trädgården efter att ha jobbat lite först. Idag känns det i kroppen att jag inte är van att kratta så mycket. Lite ledsen är jag över att jag i hann med mässan, men det får bli till hösten.
Malm: Power/skvaller-walk lät ju riktigt kul. Kanske en ny sportgren.
MissP: Hoppas att din lilleman kryar på sig. Tur som sagt att du är ledig en vecka till.
bauti: Grill och kubb låter ju inte helt fel. Vi har ju ännu inte köpt grill och igår saknade jag den.
Bauti - lider med dig, vet hur enländigt det är när läkare inte lyssnar eller bara skickar runt en.
Den ordinarie läkaren du har, vad säger hon/han? Eller nån på sjukhuset där du var?
Carma - man kan få massvis av träning billigt Det är bara att kratta, gräva, klippa, så - you name it
bauti: Det är inte klokt att man ska behöva lägga ner så mycket energi på att få hjälp av en läkare. Förstår att du är är arg. Tappa inte modet utan kämpa på! *peptalk*
MissP: Ja, och vi har verkligen en hel del att göra i trädgården bara med att städa upp den och ta hand om gräsmattan. Det blir mycket träning i sommar.
Nu måste jag sticka. Ha alla en bra dag. Kanske ses vi senare.
carma - ha en bra dag!
Bauti- fasiken att jag inte känner någon som kan hjälpa dig. Åk ner till avdelningen du var inlagd på- kan det hjälpa?
bauti: vad tråkigt! Måste kännas hopplöst när ingen vill ta ansvar... :(
Håller tummarna för Nickes idag, på nya jobbet!
lykke: vad skönt att du blev av med så mycket! Det är så skönt när det är utrensat!
Nides: hur var helgen i Stockholm? *nyfiken*
Tezz: tack för igår, det var jätteroligt!
Och, apropå grillar, så grillade vi i lördags på vår grill på balkongen, för första gången i år! *mums mums*
Idag och imorgon är jag på konferens på Aspenäs i Lerum, så jag vet inte hur mycket jag kommer kunna kolla in hit...
Och *vink* till Carma innan hon smiter iväg... ;)