Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Godmorgon tjejer...
Hade en jätte mysig nationaldag igår. Umgicks med mamma, Nova o resten av familjen.. Lillen har ju varit sjuk o vart inne två nätter på östra... Men igår va hon pigg o glad. Jag tror att hon gillar sin faster. :D
Tezz: VA mysigt det låter. :) VI har ju ingen balkong. :(
Lykke: SJung lite högre jag hör inte dig! :D
PS: Jag fick inga köttbullar igår :(
Addiz: Jobbigt med såna grannar som inte fattar att andra faktiskt har ett jobb o gå till på morgonen.
Nides: Det är nog så, du är en bra medicin när man inte mår bra!
Köttbullar? Själv åt jag faktiskt sill igår!!! Jag har försökt varje midsommar med en pyttebit, men det går inte... förräns igår! Det slank ner ett par bitar senapssill! Kanske pga. att det inte smakade nån sill utan bara inläggning, men va tusan, jag åt iaf. sill igår! *skratt*
Addiz: Man kan ju tycka att grannar ska bry sig om varann litegrann, men tyvärr så är den sista egoisten inte född! Hoppas att de lugnar ner sig! Annars är det bara att säga till så kommer Commander Weddingteam och festar ännu högre!!!
Underbara tjejer,
Sitter med mitt infoblad o jag får inte till det HJÄLP!!!!
THEEEE WIIIINNNER TAAAAKES IT AAAAAL... hörs det bättre
ang hotell. jag behöver 4 hotellrum till gäster natten mellan tisdag o onsdag men det verkar stört omöjligt.
Addiz- skit med sådana grannar. Ta på dig o gå ner o skäll. Man måste pinka lite revir ibland
Nides: Va är det som krånglar?
Lykke: Va är det för hotellstandard du söker?
Tack för ert stöd tjejer! Om det händer igen så ska jag gå ner och skälla!
lykke: har du kollat hotell ute på Hisingen också? Inte så roligt att bo där ute kanske, men det är ju rum också... Tänkte på typ Hotel Elva och Arken...
*sjunger* "So when you're near me, darling can't you hear me
S. O. S!!"
*sjunger* "Jag har en dröööööm...."