Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
hej hej! Tillbaka efter en lyckad visit i sthlm... JAg VANNNNNNNNN!!!! Nästa vecka kommer beskedet om med hur mycket jag får..
Fast, när det kommer till skattepengarna så var förhandsbesked att jag skulle få 3000:- och så fick jag bara 250:- Snacka om att bli besviken.!!!
Stå på dig Nibla, i mitt fall lönade det sig!
Dagen i sthlm var iaf underbar även om min längtan efter att shoppa där är stillad, sååå mycket roligare affärer fanns där inte. Däremot var jag inne på Garamaj och tittade på alla läckra klänningar. Fast, jag har ju hittat min brudklänning.
kram på er alla!
Puman - trevligt att träffa din m2b i slottis igår!
MissPhoenix:
GRATTIS GRATTIS!
Det måste kännes jättebra!
MissP: Grattis!! Det måste kännas skönt. Bra att veta också att man har något att säga till om när arbetsgivare beter sig illa.
lykke07:
Behöver prata med dig, nu!!!!
Carma07 - Se det på den ljusa sidan... Du behöver inte betala tillbka nåt
Jag har faktisk inte börjat med kyrkoprogrammen, vet inte ens hur det skulle kunna se ut!
Du skickar det till närmaste skattekontor.
MissPhoenix - GRATTIS!!
Vad roligt!... så det ska vara, att den lilla människan även kan vinna mot jätten företagen.
Roligt att träffa er med
Skatteverket
Box 2825
403 20Göteborg
lykke07: Jag har fixat hotellrum, men måste ha ett svar nu, kolla mailen!
Det är jätteskönt. Framförallt handlade det om för mig principer.. Man kan inte göra hur som helst. Chefen (den fd) blev ju tvärsur och sa att han skulle överklaga - fine gör det då , jag har ändå redan vunnit 1 gång och det räknas enligt mig.
Jag ringde upp dom som inte osa.t på inbjudan och 1 av dem hade bett sin mamma som också var bjuden att osa för dom men hon hade glömt det
Och dom andra hade fortfarande inte bestämt sig om dom skulle komma på festen fast dom skulle komma till kyrkan. Konstigt tycker jag då jag skickade inbjudan för över 2 mån sen men iaf, dom ringde upp dagen efter och sa att dom skulle komma till festen. Men, nu vet jag iaf!
MissPhoenix - Skönt nu då att kunna släppa det och kunna gå vidare.
Så har alla osat?