Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
TezzAmore:
Vi har bestämt oss för att ta en budgetresa direkt efter bröllopet. En vecka, någonstans.
Å sedan tar vi den riktiga i augusti/september/oktober... allt beroende på vart vi skall.
Vi spånar fortfarnde pÅ USA...
Så det är Swansons som har krånglat med er?
Jag har bara hört en massa gott om dem tidigare.
Tezz:
Superfin tårta!!!
TezzAmore - Helt med dig!
Jag börjar verkligen längta och nerverna börjar kännasvid nu..
Freda: Jag har också bara hört en massa gott om dom! Igentligen så är det bara en som krånglat. Vi var där i våras på en öppethusdag och då fick vi träffat en bokningstjej och gå igenom det vi ville. Efter det så har vi mailat fram och tebax om hotell, hyrbilar och datum osv. Det som började krångla var när vi ville boka, då fick vi svar från en annan att hotellen som vi pratat om i flera månader med den första tjejen var fullbokade. Så nu har vi bokat resan genom den andra tjejen istället. Hon är bokningschef och jag hoppas att hon inte är lika virrig!
MissPhoenix - Va köper ni tårtan nånstans?
TezzAmore - Ser smaskens ut!
TezzAmore:
Var ni nere på deras kontor i skåne eller?
Jag har aldrig åkt med dem själv, men många jag känner har gjort det, å de har varit nöjda.
*håller tummarna* för att den nya tjejen inte är lika virrig!
Vilket datum åker ni?
Jag har börjat spåna lite på Los Angeles nu!
Jerkstrands konditori vid saluhallen. Alla tårtorna bakas i gamlestaden. Vi kan ev hämta våran tårta där. Alla jerkstrands tårtorna bakas på samma ställe så priset borde ju gälla på alla. M
MissPhoenix - Haha vad lustigt!
Vi ska med betsälla därifrån.
Men hade jag varit dig så hade jag ringt fabriken och hör priset med dom där.
Kan ev vara andra priser då visa butiker som jerkstrands har är så att säga andra som driver det och inte dom .
vi har beställt vår tårta på Svanhills. 25 kr biten plus kostnad för dekoration. CHokladbotten o jordgubbsmousse. Var himla nöjd när vi provade.
nu har jag varit på massage. hur skönt som helst
Freda: Vi börjar med ett veckopaket i N.Y. Då är avresedagen alltid torsdagar. Gillar att det är en del charter och en del eget resande! Flyg, hotell, transfer och dagstur med buss fixar dom, sedan är vi fria att göra som vi själva vill! Efter NY blir det Wachington, sen North Carolina, sedan Las Vegas och sist men inte minst LA! Det kommer bli en sån där once-in-a-lifetime-resa... Jag längtar!!