• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

Nickes: vet att bauti går hos en tjej som är väldigt duktig, kolla med henne.

• Addiz

Och fel smiley
    =) skulle det vara

• Ab fab

jag har beställt naglar på Bautis salong (ja inte hennes egen utan den hon går på...)Perfect skin www.perfectskin.se/news.php

Var på Mamma Mia igår. Så himla bra. Lite trött idag men lycklig. Shoppade lite först o sen en drink på Gothia.

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Måste berätta om en sak som hände igår!

Jag var på Chia för att kolla på bh eftersom mina gamla inte håller allt på rätt plats. Jag var lite osäker på storleken, vet att jag gått ner i omkrets men inte hur mycket. Så pratade jag med tjejen i affären och berätta att jag gått ner lite i vikt och att mina gamla bara hasade upp i ryggen. Så sa hon att Prima Donna bh´s brukar inte töja ut sig. (hallå? det var ju att jag gått ner i vikt som gjort dom större, hörde hon inte, tänkte jag!) Jag ville prova en 70 H. Då tittade hon på mig och sa lite försiktigt "ja... jag tycker nog inte riktigt att du ser ut som en 70:a." Jag sa inget.... stod där och kände mig jättetjock!(och framför mitt inre ramlade just ett kassaskåp ner på huvudet på henne!) Så plockade hon fram en 75 G (av nån konstig anledning vill de alltid prova med den strl, men den passar ju ALDRIG!) och en 70 H och sa att jag kunde ju börja med att prova ut storleken först. Så gick jag in och bytte om och 70 H satt perfekt!!! Sedan frågade hon hur det gick för mig, så sa jag till henne att det gick bra och att hon gärna fick komma in och titta ( )(ville att hon skulle se med egna ögon!) Hihihi! Jag kunde inte låta bli att känna ren och sann skadeglädje, efter att hon sagt att jag inte såg ut som en 70:a! Hon kunde inte annat än erkänna att 70:an satt perfekt och så plockade hon bort 75:an!! *hihihi*

Så nu har jag verkligen officiellt gått ner alla sambokilon! Nu har jag samma klädstorlek och bh storlek som innan jag träffade sambon! *fniss*

Ber om ursäkt att det blev lite långt, men jag blev så glad att jag kände att jag måste dela med mig!

Lykke: Are you the dancing queen today?

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Trevligt att få sätta den spydiga(?) affärsbiträdet på plats va?!

Jätte duktigt av dig att gått ner alla sambokilona!!!

• Ab fab

Grattis Tezz.

jag nynnar ABBA-låtar för fulla muggar

• TezzAmore

Freda: Ja, det kändes skönt!

Lykke: "Honey, honey, som du rör mig, aha, honey, honey...." *gör en liten dans bakom skrivbordet*

• Ab fab

Sussie Eriksson är ju sååå bra

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3