Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
jag visste ungefär vad jag ville ha när jag träffade smeden. jag hade en massa sötvattenspärlor från Indien som hon använde. Tillsammans kom vi på vad det skulle bli så lite medskyldig är jag *stolt* Det är svart silvertråd och oregelbundna sötvattenspörlor både som diadem och örhängen
lykke07:
Låter väldigt vackert!
Skall bli jätteskoj att se!
hej hej allesammans!
ÄIdag är jag på supergott humör - solen skiner, placeringskorten är snart klara och placeringen likaså!
Helgen kommer förhoppningsvis att bli bra och jag njuter av livet (och det mina vänner, var ett tag sen )
Nickes - jag gör mina naglar hos jennie h på avenyn.. eller chalmersgatan - hon är skitduktigt och inte särskilt dyr.
Tezz- grattis till viktnedgången!
MissPhoenix - Vad ta hon för ett nytt sett franskt?
Nyfiken på vad sånt egentligen kostar.
Hon tar 499 för ett nytt set... tar ca 1,5timma.
Hur tycker ni att man skall göra med telegramet?
Köper man ett färdigt telegram, skriver man det i ett kort eller hur 17 går man till väga?
Märks det att jag egentligen inte har en aning om hur ett telefram ser ut ens?!
Fredag- när det kommer till telegram är jag helt cleuelss... .men, jag skulle bli jätteglad om jag fick något när jag gifter mig.
telegram finns inte. Antingen köper man ett postogram hos Posten. Fat jag tycker att man lika gärna köper/gör ett vackert kort och skickar
MissPhoenix - Tack
FredagenDen13 - Gav dom inte bra tips på hur man går till väga på www.brollopstorget.se/Traditioner/telegram.ph...
Puman-prinsen:
Blev inte riktigt klok på tillvägagångssättet...
Ja, det blir nog ett vackert kort i stället!
Tack för tipsen!!!