Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
God morgon på er!
Känns underbart att det är så fint väder även om jag sitter på kontoret, tänker bara på att det är fredag idag och att jag ska få njuta av vädret hela helgen
Nickes-to-be - Jag har börjat med festprogramet. Visst gifter vi oss i augusti men det är den 1 så det är inte så långt kvar.
Ca 1 månad och 3 veckor kvar nu
TezzAmore -GRATTIS! till att ha uppfyllt målet måste kännas toppen.
Puman-prinsen:
Hej tjejen!
Har ni några roliga helgplaner?
Vad skall ni alla göra i helgen?
För vår det blir det födelsedagsfirande. Lite after work idag, sen middag med födelsedagsbarnen (bonusbarnen fyller år). Funderade på att titta på Göteborg när den kommer in i hamnen men tror att det inte blir så. Däremot blir det symfoniorkestern i SLottskogen på söndag
FredagenDen13 - Hej där
Min m2b Jobbar hela helgen så jag och lilltjejen får försöka hitta på nåt kul!
Vad har du för planer?
Puman-prinsen:
Så ni har lilltjejen i helgen?
Trevligt!
Antar att det blir lite sol & bad?
Vi skall jobba i helgen, så det bär av till Värmland. Åker ikväll & hem på söndag. Men det blir säkert jättetrevligt!
Åh, fick precis en bröllopsinbjudan av en kollega/vän! Synd bara att vi inte kan komma, det är i september och då är vi ju på smekmånad...
Direkt när jag fick den, ringde jag till sambon, vi har ju glömt att bjuda dom!!! Vet inte igentligen varför vi inte bjudit dom, vi har ju bjudit en annan kollega (fast dom känner vi lite bättre). Ja,ja... ska slänga ihop en inbjudan ikväll och skicka på posten så får den på måndag! Fast va tror ni, tror ni att de tänker att de blir bjudna för att de bjöd oss först?
TezzAmore:
Så tycker jag inte man ska tänka... om vem som bjöd först osv.
Jag & Ph bjöd bara 1 utav mina kollegor. Men sedan har vi/jag kommit 2 kollegor närmare... 1 utav dem fick inbjudan för någon månad sedan & den sista fick den i förrgår!!!
Så vill du ha med dem, bjud dem!
FredagenDen13- Vi har henne hela veckan.
Blir nog att vi tar oss in till stan, kanske Liseberg. Blir lite shopping imon med henne och min mamma.
Ååå vad tråkigt att behöva jobba hela helgen!
Freda: Åh, va skönt att höra att vi inte är dom enda som bjuder in i sista minuten! Vi skickar ju ändå en ibjudan till dom av den anledningen att vi vill att de kommer, inte för att de bjöd oss!
Men jag skäms litegrann som glömt bort dom...
TezzAmore - Det är sånt som händer, men man ska bjuda dom man vill ska närvara på ens speciella dag.
Inte tänka att dom ska tro att du bjuder in dom för dom bjöd er.