• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Nides: Men sötnosen, du kan väl komma ändå, även om J inte kan?

• Nides

Tezz: Asså ni har 1 aug. OK då kan jag vara lugn. :)

• TezzAmore

Nides: vi kan bilda nervösOSAklubb!

• Nides

Vilken tid har vi sagt förresten???

• TezzAmore

Nides: Tid, tänker du på grillkvällen? Vi har inte bestämt något alls. Men det blir väl på dagen/eftermiddagen kan jag tänka mig!

• Nides

Jag har vart en nervvrack idag, när det gäller bröllopsplaner. Känns som att allt har legat på is och jag måste fixa allt idag innan 12. hahhaha
    Ska dricka lite vatten!

• Nides

J kommer o hämtar mig snart... Vihörs hemifrån om en timme.
    Kram mina Kära BT-vänner!!!!

• TezzAmore

Nides: Andas iiiiiiin, andas uuuuuuut!! Det är helt normalt att få lite bröllopspanik! Jag hade tänkt att jag skulle ha klart att tills sommaren, men nu är det ju redan sommar och vi har massor kvar! Känner mig lite stressad. Tänkte att jag skulle ta det lite lugnt i Juli, men det blir till att planera. Känner också att 1 Augusti är lite sent för osa. Då har vi ju inte så lång tid på oss att planera tex. bordsplaceringen... men samtidigit så tror jag att allt löser sig... man är ju bara sån perfektionist av sig!

• Carma07

Hej tjejer

Idag är det massor med jobb. Hade tänkt att försöka sluta vid 15-tiden och åka till Göteborg för ärenden.

Nides: Det är inget krav att m2b ska vara med. Du kan väl komma ändå utan honom. Vi kan träffa honom någon annan gång.

I helgen blir det massor av bröllopsplanering. Lördagen kommer att gå åt till att åka runt en massa ärenden. Resten av tiden att få ihop och bestämma en meny. Plus att jag har en del kort att göra som jag ska ge bort i present. Så det blir en hel del.

Hörs vi inte innan får ni ha en trevlig helg.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3