Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
hej Carma- vilken tur med sådana kamrater.
Hur gör man med en gästlista som förökar sig själv? Vi har skrivit i vår inbjudan att den gäller för den vars namn som står. Vi har ännu inte bjudit hela våra släkter och finns det utrymme för att ta in mer gäster så vill vi ju gärna prioritera dem. Nu har vi en vän som vi bjudit och som tydligen träffat en flickvän. Han har sagt att han definitivt kommer, men återkommer med svar senare när han vet hur många han blir. ???? Frågar man inte först om det är ok? Jag har några kusiner jag gärna hade bjudit före en person som jag aldrig har träffat. Hur säger man det på ett bra sätt?
lykke: Ja, ibland så är dem verkligen bra att ha.
Hmm.. vet inte vad man skall göra med sådan.Säga till honom att det inte funkar så tror jag men det är svårt
fotograf-blog
pwfoto.blogspot.com/
Hej tjejer!!!
Idag vill man ju INTE sitta på jobbet... vill ha semester NU!!!
Carma07:
Vår toastmadame träffade en kille efter vi kommit fram till att hon skall hjälpa oss. Efter några månaders datande, så sa jag till henne: OM du känner att M är rätt person, iaf att det känns bra, så är M välkommen att komma på bröllopet.
Efter någon månad hörde hon av sig & frågade om det var ok att han kom med, & det var det ju.
Men att bara ta något för givet, tycker jag är lite fult.
Hej hopp
inga nyheter från hotellvärlden?
lykke07:
Nej, inte än. Jag slänger iväg ett terromail!
God morgon tjejer!
Fick inte alls köpt allt det som jag hade tänkt mig i fredags.
Båda min syster och mamma hamnade i en shopping spring som dom inte kunde ta sig ut från. När dom väl var klara så var hälften av dom butikerna jag skulle till stängda! Får ta det till nästa helg.
Carma07 - Ibland finns det inga bra sätt att säga det på men ni måste få sagt nåt.
Annars så har ni helt plötsligt en massa extra gäster och extra utgifter.
Men fick köpt stayups och vattenfast mascara...Man vet aldrig ifall det kommer en tår eller två i kyrkan så bästa att gardera sig
Igår så åkte vi åk badade i askim och vekligen njut av den fina sommardagen!
Sen var det hemgång och fixa med att förberedda inför morgondagen!!
Från och med idag så pågår det helrenovering av vår lägenhet
Har verkligen längtat efter detta!
Puman-prinsen:
Skönt att det blev lite shoppat iaf!
Vad trevlig med lägenhetsrenovering!
Bor ni i hyres eller bostadsrätt?