Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
lykke07:
Mailat resebyrån, återkommer strax!
Puman-prinsen:
Jag har tyvärr ingen aning... jag får hoppas på att du/ni berättar för mig om vad ni pratade om.
Sorry!
God dag tjejer!
Nu har jag läst ikapp! Ni har varit aktiva!
Helgen har varit superb! I fredags körde jag sambon mfl. till gokart racing i Majorna efter jobbet. Han skulle ut med sin jobbgrupp. Alla dök inte upp så då frågade sambon helt fräckt om inte jag kunde följa med! Det var superkul att köra! Jag kom sist! *fniss* Fast jag hade ändå såpass bra tid att jag kvalade in på tjejsidan på deras hemsida! På plats 483 (tror jag det va!) *skratt* Sedan fick jag följa med ut och äta trerätters på Dubliners!! Det var en tjej till och hon var glad att jag följde med, för annars skulle hon varit ensam med 14 "gubbar"! Vid två lyckades jag "dra" med sambon hemåt. Fast de kom ingen spårvagn, konstigt nog. Så vi åkte Angeredsvagnen till Gamlestan och gick sen hem! 45 min. och en blåsa på foten senare, var vi hemma! Sov fem timmar innan det var dags för att åka in till stan och kika på Monsterjam! Vi hade biljetter till PitPartyt, så vi fick komma nära bilarna! Fasen va häftiga de är!!! Jag var inte sånt jättefan av monstertruckar innan, men nu är jag de!! Såna hopp och krascher!! Me like! På söndagen åkte vi o kika på Götheborg, sedan hade vi pickik vid Röda sten... *mys*
Miss P: Era placeringskort låter fina. Vilket format är det? Är det typ detta formatet? www.consularcorps.org/ccst/kort/Placeringskort.jpg
Nickes: Är era placeringskort i det formatet också? Tycker att de också låter superfina! Kan man få se nån bild? Ang. OSA. Jag tänker ringa till alla som inte "oficiellt" svarat när vår OSA går ut. De som svarar "ja, men det var ju självklart att vi skulle komma" så svarar jag bara att vi behöver veta om de har några allergier osv...
Clara&Peter: Välkommen!!
Hej Nibla- det är bra- stå på dig. Var de anslutna till trygghetsrådet?
Nej, det var de inte..... De har inte nåt kollektivavtal.
Fru Nibla - Du kanske har tips om vad man ska ta upp med prästen?
FREDAG_ jag har fått napp på hotell. Tack för all hjälp men nu hittade jag 4 sviter på Thorskog
lykke07:
Okej, åh vad skönt att det äntligen löste sig!!!
Jag mailar resebyrån!
Tack snälla du för all hjälp- jag tror jag ringt 25 hotell idag.
Nibla- skit också att de inte är med. Undra om Arbetsförmedlingen kan hjälpa dig. Ibland har man ju tur o träffar på någon bra där. Vill du ha hjälp att skriva CV hjälper jag gärna till. Har en hel del material och kursböcker
jag försökte scanna in Fru niblas vigselprogram men som ni märker funkade inte- vi kanske skall flirta med malm om hon kanske har det tillgängligt Annars gör jag ett försök att lägga ut det på blogen
Lykke: Du har mail!