• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Sambon är på fest, lilleman sover och stora dottern är hos sin pappa så jag har gjort klart alla placeringskort. Har stämplat namnen med bokstäver i Clearstamps och embossat, det var mycket jobb men väl värt det, dom blev kanonfina!! Nu ska jag kika lite på festprogramsupplägg.

Ska bara smaska i mig en glassbåt först!!

*Slurp*

• Addiz

Nu åker vi! :D

Carma: nej, vi kommer inte det 16:e, fast det har väl varit klart ganska länge?!?!

Ha det supergott i värmen tjejer!

*kramis*

• Ab fab

Hej på er. Det var en bra dag igår. Varm o skönt

Snart ligger mail- jag scannade Malms vigselprogram

• Carma07

Hej i värmen

Addiz: Det kan hända, jag har taskigt minne bara. Ha en trevlig resa.

Vi har 32 grader hos oss idag. Det är alldeles för varmt för min smak. Och jag som planerat att vara ute och slipa möbler idag. Snart blir det nog att jag går ner och lägger mig i källaren istället.

Ha en fortsatt bra dag.

• Clara&Peter

Hejsan!

Jag är helt ny här och hittade till min stora förtjusning en alldeles egen Gbg-tråd! :)
    Hoppas att jag är välkommen fast jag visst har missat 567 sidor inlägg.. ;)

Ha det gott i sommarvärmen!

• Carma07

Clara&Peter: Du är varmt välkommen till vår tråd. Vi är inte så aktiva här under helgerna. Det brukar ta fart igen på måndag morgon. Vi träffas så mycket vi orkar och har tid med, vilket kanske brukar bli två gånger i månaden.

• Nides

Godmorogon Tjejer...
    Hoppas att har haft en underbar helg. Själv så har jag inte varit så aktiv på länge. :) Fredag blev många vrål då spelade kubb o drack vin. Jag gillar inte att förlora. Lördags blev det att sola o bada vi sisjön och på kvällen blev grillning på ammondön. Så vackert där. Men myggen attackerade så vi blev inte långvariga. Occh igår så tvättade jag 8 maskiner tvätt. Sen var det grillning i slottskogen igen. :) Och beachvolley. Älskar det. Jag fick några blå märken som bevis. hahhaha

Nickes: dina placeringskort låter kanonfina.

Carma: Jag gillar inte heller värme så himla mycket. Gillar när det är lagom. Runt klockan sex på eftermiddan, då är alldeles perfekt. :)

Tezz: hur var det på MonsterJam??

Lykke: Hade du kul på symfonigrejen. Tänkte att jag skulle komma o lyssna men hann inte. HAde för mycket tvätt. :D

Clara&Peter : V Ä L K O M M E N!

• Nides

Oj va lång det blev.. hi hi
    nu ska jag iväg o käka frukost!

• Ab fab

God moron på er alla gamla o nya

jag har chockerat min gamla kropp genom att gå upp 0520 (bonusson skulle jobba första dagen på sommarjobbet på Volvo o hittade inte arbetskläder. Vad har jag sagt om att planera *s*) så jag var på jobbet redan 0625. Hoppl, så det kan gå.

Det har varit en bra helg- i fredags hann jag med en AW på Palace innan det blev middag på SOHO. Lördags firades fördelsdagar med champagne och varierande grad av skönsång. En dag i trädgården med ogräsrens, omplantering och allmänt fix. Kvällen avslutades med grannmiddag-. rosévin och grekisk mat i solnedgången. Hur skönt som helst.

Igår blev det en hink på golfbanan, sen symfoniorkestern i Slottskogen. massor av folk, bästa väninnorna och rulltårta med rabarberfyllning. Det blev städning städning och jobb (Söker fortfarande desperat hotell tills i kväll och framför allt i morgon). Städade lite extra om det blir så att kollegorna får bo hemma hos mig istället.

Lagade god middag. Kycklingfile fylld med inlagd paprika och chorizo, sallad (med paprika, oliver, majs, tomater)och resterna på tzatziki. Det var inte dumt alls.

Veckan består av mest jobb. Konferens tisdag och onsdag. Liseberg på tisdag. jag måste, måste, måste ringa sömmerskan om klänning och på torsdag skall jag ju till silversmeden. rapporter kommer om hur smyckena ser ut och om Lykke bara är fattigare eller fattigare och lyckligare

• Carma07

God morgon

Igår eftermiddag satte jag äntligen igång med att slipa och olja utemöblerna. Det behövs verkligen. Det blev en stol igår. Det tog sin lilla tid, så det får bli en stol om dagen.

Igår erbjöds sig en kompis att baka våra tårtor. Vad glad jag blev. Hon är jätteduktig på att baka. Ska prata med henne på tisdag igen och bestämma lite mer och säga att hon gärna får göra det.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3