Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
MissPhoenix :
Låter som en bra helg!
Partajja lite för mig också!
Jag skall jobba... men det är ett kul jobb om helgerna, så det går nog bra!
lykke07:
Jag håller med!
Fick bröllopsinbjudan för ett tag sedan till min brors bröllop. Även om det är själklart att vi kommer, så tackade jag ja direkt.
Jag håller med er tjejer, man osar så FORT man vet!! Det bara är så! *sätter armarna i kors*
inte ens min svärmor- etikettsoraklet- har svarat... hmmmm.....
*skickar en kram till Lykke* Du ska se att alla kommer att osa snart... *klappar på huvet* De kanske har fått för sig att svaren måste skickar sista veckan eller nåt... mat vet aldrig. Två personer ser alltid på en sak på två olika sätt!
Hej igen!
Har försökt få lite inspiration till bordsdukningen... Men inget!!
Någon som vet någon bra hemsida där man kan få se bilder på bordsdukningar?
Kolla in svart brud- hon brukar ha massor av tips och idéer och bilder.
www.gamman.se/
jag hittade vad vi skall ha in spansk inredningstidning. man binder bambupinnar i ett rutnät, men jag inser att det inte går att förstå- jag skall nog ta en o annan bild o visa istället Sen skall vi bara ha vita dukar, vita servetter. Möjligtvis egna servetthållare men de som krogen har är snygga
Lykke: Du hade ju ett ex. av Malms vigselprogram. Kan inte du ta kort på det så att man får se hur det såg ut? Jag fick inget eget och vill väldigt gärna se hur dom la upp sitt...
lykke07 - Tack! Såg några dukningar...
Åååå... glömde berätta ju!!
Vår präst Karin Karlsson ringde oss igår för att boka in en träff innan hon går på semester. Hon kommer hem till oss på tisdag
Nu måste jag har nån koll på vad för frågor jag ska ta upp eller vad det nu är man pratar om?
Nån som vet?
jag tror att vi har kvar malma program. om jag kommer ihåg fixar jag i morgon men påminn mig gärna