• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Helgen blir lugn. Sambon ska ut med sina arbetskamrater och imorgon ska vi till Ullevi och gå på Monster Jam! www.monsterjam.se Det ska faktiskt bli jättekul, trots att jag inte är så värst intresserad av motorsporter m.m. Dessa bilar är ju inga vanliga utan enorma! Vi ska gå med tärna, bestman och deras två barn! Det ska bli trevligt!

• FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Låter som en jättemysig helg!
    Ja just den, ni har henne varannan vecka, eller hur var det?

TezzAmore:
    Det är det viktigaste, att ni bjuder dem för att ni vill ha med dem!

Är det ingen som har några trevliga rader som man kan skicka i ett telegram till ett par som gifter sig????

• Ab fab

"Måtte era barn bli ludna
    önskar vi som inte var bjudna"
    Kan det vara något *s*

tezz-det klart du kan efterbjuda dem. De om några vet ju hur förvirrande bröllopsplanering är.

• FredagenDen13

lykke07:
    Den var rolig den!
    *fnissar*

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Åh, tusen tack!!!
    Kan man sno någon av dem rakt av, eller det är att vara för lat?
    *funderar*

• Ab fab

På torsdag skall jag hämta diadem och örhängen hos silversmeden, Så nyfiken. Det blev lite dyrare än jag tänkt... 2800kr. Och då hade jag med mig pärlorna. Men jag får tänka på att tyget till klänningen kostade 150 kr för 2,5m siden så det jämnar ut sig. Dumma jag frågade ju inte heller om pris utan bara valde det jag ville ha.

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - sno dom rakt av
    Hade jag gjort. fniss
    lykke07 - Ibland vet man exakt vad man vi ha så då kan det kosta lite mer, men det är det värt.

• FredagenDen13

lykke07:
    Du får trösta dig med att du kommer ha underbara smycken & de du verkligen ville ha!

Har du designat smyckena själv eller?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3