Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nides: Har varit innne och provat med olika kort... jag blev allt från Rita Hayworth (som gammal), Jenny Lefman och Julia Roberts!! Sambon blev Leonardo Di Caprio och Muhammed Ali! Hahaha!
Nides: Vilken bra sida med inspiration du hittade! Som jag sagt många ggr. förr... hade man haft massa pengar skulle man göra si och så... Men drömma är gratis!
Smiter nu!
*KRAMAR*
Heeeeeeeeeej
Såå glad när jag ser er allihop! Snart är det dags att gå hem, har inte kunnat sitta här på hela dan för chefen har varit här. Jobbsituationen har blivit bättre, den jobbige av cheferna har slutat Weeeeeeeeeeee.....
Tezz - näe, mina placeringskort är något större - ska ha dom i en korthållare.
Har pratat med niblas solist idag och bokat henne till vår dag. Den enda lördagen hon var ledig
Och J har bokat två nätter på ett suuuuper mysigt pensionat vid havet åt oss (i stenungsund).. Det skulle vara en överaskning men han kunde inte hålla sig
Menyn är bestämd och blir följande:
Lime&Vitlöksmarinerade kräftstjärtar till förätt
och Stekt Ytterfilé, ungsbakad rosmarin potatis med rosépeppar sås och karamelliserad sparris + sallad och bröd till varmrätt.
Och så hoppar vi över efterrätten och bara kör på tårta.
Vad tror ni?
MissPhoenix:
Hej tjejen!
Vad skönt att det är bättre på jobbet! Bättre att den ena chefen slutar, än att du behöver göra det
Tycker det låter som en riktigt god middag.
Jag & Ph har också kommit fram till att vi hoppar desserten & "bara" har tårta. En kompis till mig var på bröllop i helgen, 3 rätters + tårta & hon tyckte det var alldelles för mycket mat. Specillet i denna värmen!
Trevlig kväll allihopa!
Speciellt skulle det vara!
Tezz (och vem mer det nu var som svarade, minnet är i klass med en guldfisks) Våra placeringskort har den utformningen, vikta så på mitten. Jag ska försöka komma ihåg att fota dem och lägga ut på bloggen.
Idag har jag varit och lämnat klänningen till hon som ska sy den, har kikat på fotografens hemsida på nyutlagda bilder och fick lite idéer, och håller på att leta bil som en galning.
Det börjar närma sig!!!
God morgon
igår blev det en slö kväll- bara varm och trött. Sov en timma o sen var jag helt förvirrad. Tittade på deckare o sen drömde jag konstiga drömmar och sov riktigt uselt. Idag är det konferens och jag känner mig inte alls laddad.
Inte blev det något samtal till sömmerskan heller. Suck så slö jag var.
Morning tjejer!
Idag är jag trött. Tog en långpromenad igår, ganska sent. Uppe med tuppen för 1 h promenad. Inte illa när man kan gå i shorts & t-shirt kl 06.00 på morgonen!
Å vad det är härligt med sommar!!!