• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Enligt listan som jag gjorde förra månaden så kunde alla komma den 16/6 förrutom Addiz!

• Nides

va tyst det är? var är alla?

• Linum

Carma: Vi kan fixa dessert istället! Det är vi riktigt bra på!

Har vi någon slags lista till på lördag över vem som gör vad? Även om det nu bara blir lykke, linum, bauti och carma så kan vi väl köra ändå?

• Carma07

Men om vi skickar ut ett mail till alla och frågar om intresset? Alla läser ju inte tråden på dagarna.

Är det bara jag som fått en undersökning på mailen från vårruset? Har inte läst den ännu. De blir väl snart sura på mig.

• TezzAmore

Jag vill också följa med på lördag juh... *surar* Önskar att jag kunde klona mig!

• Linum

Tezz: Om du tänker på oss och vi tänker på dig, så är det nästan som om du är där!

• TezzAmore

Linum: Så du menar att när ni står där och smaskar i er gott grillat, god potatissallad och smarrig dessert, att ni kommer att ägna en endaste tanke till mig?

Va gullig du e! *plutten* *krama om*

• Linum

Carma: Mailar du? Om ni fixar potatissallad, vi fixar dessert så kanske lykke kan fixa kött?

Carma: potatissallad
    Linum: dessert
    lykke: kött? (lättare eftersom vi ska vara hos henne...)
    catti: ?
    alla andra: ?

• TezzAmore

Carma: potatissallad
    Linum: dessert
    lykke: kött? (lättare eftersom vi ska vara hos henne...)
    catti: ?
    alla andra: ?
    Tezz: Kärlek på distans!

• TezzAmore

Carma: Jag har en pysselfråga till dig (eller kanske nån annan som vet).

Hur tjockt är igentligen ett A4-papper som väger 150 gram? Va är det för papper du brukar använda i dina kort?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3