Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Linum Tackar, vi åker gärna med er (skall bara höra med P)
Ok, han sa ja tack.
Dax att dra sig hemåt!
Om nån kommer på detta med mina 150 gram A4 papper, (alltså om det är tjockt eller ej) så är det bara att hojta! Jag är bort kollrad just nu och det känns som att jag beställt två kartonger papper i onödan...
Hej tjejer!
Här kommer en liten hälsning från Östersund. Vädret har varit OK och imorgon drar vi vidare till Åre.
P&K
/Addiz
Hej på er
trött trött. Liseberg, femkamp,middag o Gothia igår kväll. Vann 2 kg toblerone
Jag har konferens idag med så jag undrar om någon kan hjälpa mig. En liten lista vem som kommer-lillman är naturligtvis jättevälkommen- och vem som gör vad så jag vet vad jag skall handla
YIPPPI- det blir bröllop för vår del. Nu har vi 4 gäster åtminstone
God Förmiddag tjejer!
Lykke: *gör vågen* Va roligt! Du ska se att det kommer att trilla in fler i rasande takt snart!
Va tusan kan man ha i ett festprogram? Nån som har lite tips?
Har redan med Meny, Info om lokalen, gästpresentation, Bar-info. Livslinje och lite annat smått o gott... behöver fylla en sista sida med nått bra! Några förslag??
Tezz- varför inte lite frågor där du svara på frågor om din m2b - typ favorit färg, stad, drömmar m.m (och med de rätta svaren intill) och din m2b svarar om dig.
Usch, svårt att förklara men typ något sånt.
Godmorgon på er förresten!
Hej hej
2 kilo tablorone låte inte helt fel!?!?!?
Visst blir det bröllop Lykke!!! :D
Tezz: Allra sista sida kan du väl tacka dina gäster. Såg på nån festprogram här på BT där de har en pytteliten ruta där gästa skulle skriva "klagomål" hahaha tycket att det var riktigt skoj! :)
Vi skickade iväg hindersprövningen igår äntligen.
Var det nån som såg äntligen hemma igår??
Linum - Jag kan tyvärr inte komma tjejer på lördag även om jag jätte gärna skulle vilja. Vi ska fira min mamma på hennes 50-årsdag.
Men nästa gång följer vi gärna med
Igår fick vi besök av vår präst!
Hon är super trevligt och det känns bra att hon ska viga oss.
Fick även gjort vigsel programmet och genomgång om hur allt kommer gå tillväga...
Hemma hos oss ser det kaos ut!!
Har målare som håller på för fulla muggar med målning och tapetsering, Igår så var köket och lill tjejens rum färdigt. Idag kör dom hallen färdig och målare resten.
Allt ska vara färdigt till fredag senast så jag bara längtar så man kan börja fixa och göra det mysigt!
Har väntat på detta i hela 6 månader...
Fast dom bjuder på nästa hyra pga av att vi har fått vänta så länge... hihi